Ga naar inhoud

Wheeltrim of wheelcare


Fopperr

Aanbevolen berichten

Heeft een van jullie toevallig ervaring met beide bedrijven?

 

Ik wil mijn 19" edd laten repareren. Beide bedrijven zitten in Nijkerk. Wheeltrim vraagt het dubbele van Wheelcare ca €40 ex btw vs €80,- ex btw.

 

Het moet goed gedaan worden maar duurder hoeft niet perse beter te zijn. Ergens voel ik meer voor Wheeltrim vanwege uitleg op hun site maar misschien hebben jullie een ervaring met een van hen en wil deze delen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zelf van mijn Espace een velg laten richten bij Wheeltrim in Nijkerk. Zat een deuk aan de binnenzijde van de velg. Ze hebben erg goed werk verricht. Auto is weer helemaal trillingsvrij en het ziet er netjes uit.

 

Ze hebben daar ook een speciale manier om de velg verwarmen voordat de velg gerepareerd wordt. Zodat er zo min mogelijk materiaalspanning ontstaat. Zoals het hoort eigenlijk, dus niet dmv een brander ofzo...

 

Na aanleiding van goede reviews op het Porsche forum ben ik daar heen gegaan. Zou het zo weer doen.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

aangepast door ThomasTDI
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben wel eens bij wheelcare binnen gelopen aardige kerel die met je mee denkt. Toen besloten om de velgen niet op te knappen.

 

Zijn ze alle 4 beschadigd of niet allemaal, als ze er nog redelijk uit zien kan die misschien wat met de prijs doen.

 

Prijs is toch 65 euro ex.:

 

STOEPRAND SCHADE VELGEN | POEDERCOATEN-RESTYLEN

Rand oplassen, afdraaien, stralen en poedercoaten t/m 18" €60
Rand oplassen, afdraaien, stralen en poedercoaten 19" en 20"  €65
Vanaf 21" op aanvraag
Hyperzilver-Briljantzilver heeft een meerprijs van €20 per velg
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Wiel opgehaald en bleek op 2 plekken krom maar hebben het kunnen repareren.

 

Even kort met Tim gesproken en heeft eea laten zien qua poedercoaten en de glans tegenwoordig is. Poeder coaten doet eigenlijk niks meer onder voor spuiten, wat een glans!

 

Maandag worden de banden op de velgen gemonteerd en hoop dan geen trilling meer te voelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden