Ga naar inhoud

Beste rubber matten 3bg variant


Skip

Aanbevolen berichten

Dag allen!

 

Momenteel ben ik aan het kijken voor rubber matten plus een grote voor de kofferbak voor mijn 3bg variant. Deze zijn toch wel erg prettig in de winter.

 

Er zijn diverse sets te krijgen via internet maar wie heeft hier goede (of juist slechte) ervaringen mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik had inderdaad dezelfde gedachte. In de winter en sowieso met nat weer neem je alles onder je schoenen mee. De stoffen matten nemen dan vocht op en het duurt soms lang voordat het droog is.

Laat staan als je smerige zooi aan je schoenen hebt.

 

Ik heb zodoende via de volkswagen webshop een setje rubberen matten besteld.

Voor 35€ en de volgende dag binnen.

Perfecte pasvorm en uiteraard met het standaard klik systeem.

 

Ik ben er zeer tevreden over.

 

Zien er daarnaast ook best netjes uit.

Mooie grote VW passat logo erop etc.

 

Gr Ad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op vw site maar daar staat niks meer over matten.

Hier bijvoorbeeld zijn er wel matten op maat. http://www.kofferbakmatwebwinkel.nl/c-3263008/rubbermatten-op-maat-vw/

Er zullen meerdere zijn die matten hebben.

Hier zijn ze 42 voor de koffer en 55 voor de vloer. Velours hebben ze ook maar heb alleen naar rubberen gekeken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn rubberen matten bij justcarpets punt nl besteld.

Alleen van de achterbak nog niet.

Bij het openen van de verpakking rook ik het rubber, maar in mijn ogen best minimaal.

Ze zitten nog niet in de auto, dus ik heb nog geen ervaring over het schoonmaken en gebruik.

 

Verstuurd met mijn s6 Edge

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Omdat ik er nog niet helemaal over uit was nog niets besteld. Wat mij tegen viel is dat ik nergens een set kon vinden die voor zowel de vloermatten als de kofferbakmat hetzelfde reliëf had. Zo autistisch ben ik dan ook wel weer...

 

Tot ik op de site kwam van www.rubbermattenshop.nl

 

Daar heb ik nu het setje besteld voor mijn 3BG variant. Ze hadden voor de vloermatten en kofferbakmat beide 2 opties. Ik ben dus gegaan voor de rubberen versies met 3cm opstaande rand en overal hetzelfde reliëf erop!

 

Zodra ik het binnen en gepast heb laat ik weten of ik tevreden ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze nog niet in de auto liggen, ik ga eerst het tapijt reinigen voor ik ze er in leg.

Zodra ze liggen laat ik het alsnog wel even weten.

Ik hoop dat die van jou ook een nette pasvorm hebben ( dat hoop ik bij de mijne natuurlijk ook.... ).

 

Verstuurd met mijn s6 Edge

aangepast door ghaas
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag de matten binnen gekregen. Was een vrij klein doosje dus twijfelde eerst of alles er wel in zat. Snel alles uitgepakt en ja hoor, alles netjes aanwezig. De kofferbakmat was meerdere keren dubbel gevouwen, maar uitgespreid op de grond zakte hij netjes in normale vorm weer.

 

Meteen stofzuiger erbij gepakt en de auto van binnen helemaal uitgezogen! Matten erin en moet zeggen de pasvorm is meer dan prima. Even gekeken of ik de bijgeleverde bevestigingspunten wilde gaan gebruiken maar besloten dit niet te doen. Op de matten staat aangegeven waar ze horen te zitten maar je moet er dan zelf nog even een gaatje in maken. Ik vind dat de matten strak op de grond liggen en niet makkelijk schuiven, dus wat mij betreft niet nodig.

post-21760-0-39384700-1482591167_thumb.jpg

post-21760-0-45607700-1482591181_thumb.jpg

post-21760-0-62769900-1482591194_thumb.jpg

post-21760-0-79934000-1482591206_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Ik heb de matten er in liggen.

De voorste matten hebben een goede pasvorm.

De achterste matten vind ik wat minder, ook zitten hier geen voorgevormde gaten in voor de bevestiging.

 

Nu ruik ik de matten toch best wel, ik zal zien hoe lang dat blijft, met name na de 1e schoonmaak.

 

Verder bevallen ze goed, goede grip bij in en uitstappen, en ook tijdens het rijden zelf.

 

Al met al best tevreden over deze matjes!

 

Verstuurd met mijn s6 Edge

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden