Ga naar inhoud

Passat 3c uit 2006 pakt longcoding codes wel/niet.


Blabla99

Aanbevolen berichten

Hallo, ik zal mij hierbij even voorstellen.

 

Ik ben Jesse en heb een passat 3c station gekocht uit 2006. 2.0TDI BMR 170pk dsg versie. Verder niet veel bijzonders

 

Nu heb ik een probleem met vcds, ik zou graag regen sluiten activeren maar dit werkt niet. De code veranderd wel dan klik klik. "Coding accepted" nou mooi niet dus.. code veranderd niet. Alleen US lights aangekregen meer niet. Het gaat om 45 central convention. 09 central electrics pakt deze wel m.b.t het regensluiten.

 

Verder doe ik nietmeer zoveel met vcds dus vandaar hier de vraag.. misschien iemand uit de omgeving waar ik even langs kan komen die er wel alles vanaf weet uiteraard tegen een eventuele vergoeding :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je in VCDS de workshop codes ingesteld? of staan deze nog op 00000 000 00000? Als dit zo is het het mogelijk dat sommige onderdelen geen codewijziging aannemen, maar ook geen foutmelding geven.

 

Je kan als code 12345 123 1235 gebruiken...

 

post-13946-0-75109700-1479767164_thumb.jpg

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met een kloonkabel is het niet verstandig VCDS opnieuw te downloaden, de kabel kan dan in de prullebak, maar daar hoort een kloon kabel ook.

 

Met de originele kabel: Het ligt misschien aan het type sensor, ik weet dat het bij de Skoda modellen soms wel lukt en soms niet, dat is afhankelijk van het type sensor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden