Ga naar inhoud

Vraag

Geplaatst

Hoi,

Mijn passat cc 140/tdi heeft tijdens het rijden een onregelmatig toerental.Ik heb hem dan op de cruise control staan en toch wiebelt hij op en neer. Dit heeft ook een behoorlijk effect op het verbruik.

Ik heb inmiddels de luchtmassameter, dieselfilter, luchtfilter en olie vervangen. Nog steeds geen oplossing.

Hebben jullie nog een tip voor mij?

Alvast dank.

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst
  Op 23-8-2016 om 19:49, Passat_CC zei:

Vandaag contact gehad met jari techniek uit Hoogeveen. Dit uitgelegd en zij geven aan dat het zeer onwaarschijnlijk is dat het de HD pomp is. De auto rijd daar te goed voor.

Ik zag dat ze bij Tunex de injectoren voor €150 reinigen. Misschien is dat iets om te overwegen?

Als je mensen op hun woord geloofd kun je geluk hebben...je kunt ook pech hebben....je kunt ook second opinions vragen of zelf een blik werpen wat vaak al de helft scheelt
  • 0
Geplaatst

Vraag dan ook eens rond aan mensen die hun auto uitviel a perfect gereden te hebben geen meldingen kregen en 8000 euro betaald hebben.het kan dat ze gelijk hebben het kan ook van niet.wat hebben ze gecontroleerd om tot die diagnose te komen?

• 0
Geplaatst
  Op 24-8-2016 om 10:07, Passat_CC zei:

Net contact gehad met jb. Zij geven aan dat het niet de HD pomp kan zijn omdat de auto daar te goed voor rijd. Aanstaande zaterdag ga ik er heen.

Als JB dat zegt geloof ik dat direct hoor, maar mijn auto merkte je nog niet heel erg veel aan. Succes ermee iig!
  • 0
Geplaatst

Hoi Allemaal,

Het probleem is erger geworden. Na controle bleken mijn injectoren aan vervanging toe te zijn. Echter is het probleem niet opgelost.

De auto valt soms uit bij wegrijden en soms zelfs tijdens het rijden als ik geen gas geef.

Bij het goed intrappen van het gaspedaal begint hij spontaan te schokken.

Helaas zijn er geen foutcodes.

Wie kan me helpen? Tips?

• 0
Geplaatst (aangepast)

Hoi Allemaal,

Beetje een late reactie maar uiteindelijk bleek het een sensor te zijn die het toerental regelt.Deze is vervangen voor 5 tientjes en de auto is weer super.

aangepast door Passat_CC
  • 0
Geplaatst
  Op 2-2-2017 om 07:06, Passat_CC zei:

Hoi Allemaal,

Beetje een late reactie maar uiteindelijk bleek het een sensor te zijn die het toerental regelt.Deze is vervangen voor 5 tientjes en de auto is weer super.

En je nieuwe injectoren waren niet nodig dus?? Mooi dat het opgelost is????
  • 0
Geplaatst
  Op 30-4-2017 om 09:53, Passat_CC zei:

Helaas is het probleem weer terug. Boven de 3000 toeren gaat hij iets inhouden/schokken. Maandag weer naar de garage.

En nog maar eens wat geld bij de dievzn achterlaten...

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden