Ga naar inhoud
  • 0

Leuk filmpje


peerke

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

zou nog iets tof zijn voor op een volgende meeting een db-drag.

zo kan iedereen eens zien wat er uit zijn installatie te halen valt .

een expert erbij voor de afstelling want de meeste audio installaties zijn goed maar gewoon rot slecht afgesteld. :shock::shock:

wedden dat ik win :lol::lol::D .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik zal later deze week fotos posten van de installatie .

deze steekt in de auto van mijn broer ook een passat trouwens .

mijn installatie ligt er uit ik heb enkele onderdelen nodig voor in mijn nieuwe 3c .

en dat ik de beste ben was maar een grap hoor maar ik zal proberen het u moeilijk te maken .

we hebben trouwens nog nooit een db drag gedaan dus we weten niet wat we er uit kunnen halen,maar de meeste schrikken toch als ze in de wagen zitten ,is trouwens niet uit te houden ge speelt uw oren er af .

alles is van jbl alleen de wooffers niet dat zijn cerwin vegas dubbel spiders 38 ers 2stuks .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vroeger toen ik 'jong' was vond ik dit alles ook leuk, maar nu is een gewone autoradio met standaard boxen meer dan zat voor mij. Ik kan (moet) mijn geld aan andere dingen uitgeven.

 

Maar gelukkig iedereen zijn hobby. Pas wel op de oortjes van die moeten langer mee.

 

Hoe 'strafbaar' ben je trouwens als je tijdens het rijden het volume ver open zet? Je krijgt dan namelijk niks meer mee van je mede weggebruikers en de alarmdiensten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Die discussie heb ik vaker gehad met politie.Er zijn geen richtlijnen voor , alleen wel weer andere wetten.

Zoals openbare verstoring.Overlast.Niet horen van hulptroepen zoals politie ambulance en brandweer.

 

Mocht het te gek worden dan kunnen ze het zelfs in beslag nemen.

Maar dat heb ik nog nooit mee gemaakt.

Ik zeg er ook bij dat ik me muziek NOOIT op dit volume heb staan als ik erin zit.Dat is gewoon niet te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden