Ga naar inhoud
  • 0

Inhouden koude motor


Fopperr

Vraag

Ik merk dat bij koude motor mijn b7 inhoudt en ook wat wittig/lichtgrijze rook kwalmt.

 

Natuurlijk is er contact geweest met de dealer waar de auto gekocht is (afgelopen dinsdag...) en zij verwijzen mij naar een lokale dealer.

 

Heb de tank vandaag volledog gevuldt met ultimate diesel. Het viel mij nl op dat ik geen tankpomp hoor lopen en dat kan duiden op een kapotte opvoerpomp in de tank.

 

Aan de andere kant zie ik een hele reeks vag rijders met hetzelfde "probleem" zonder verdere gevolgen.

 

Wat is de ervaring hiermee op het forum? Wat moet ik tegen de dealer zeggen?

 

Ik heb bij de aankoop de historie van de auto samen met de verkoper doorgekeken en daar stond niks raars in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hier geen problemen met koude motor ook geen rook.De tankpomp hoor ik ook niet ,denk dat het bij de b7 normaal is.

Blijft je koelvloeistof mooi op peil?Die rook kan duiden op een lek in je koppakking.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nee ik formuleer t verkeerd. Er waren niet 2 injectoren kapot maar 1. Heb m nadien nog niet bij matt uitgelezen. Binnenkort maar eens naar Vorden.

 

Als er 3 vervangen waren dan had ik ook gepleit voor de laatste... Hoop alleen niet dat de andere 3 ook nog komen maar ja, dat weet je nooit van te voren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden