Ga naar inhoud
  • 0

Dash mount / cradle VW

Vraag

Geplaatst

Heren! Ik heb een dash mount van het een of ander in mijn auto zitten maar ik heb geen idee wat ik ermee moet en/of kan :

f60bf61d97b823969d79cfbb9438ef4b.jpg

Iemand die weet :

- of ik er op een of andere manier een iPhone 6 aan kan frommelen? (Bury?)
- zo nee : hoe ik hem er netjes af krijg en of ik dan met gaten in het dash blijf zitten...

Ik heb een MMI kabel die onder mijn armsteun zit, maar ik vind het niet handig om steeds mijn telefoon daarin te leggen. Erg onhandig vakje namelijk.

Het liefst wil ik dus de functionaliteit van mmi kunnen gebruiken (opladen en muziek afspelen) en de telefoon in die cradle proppen.

Hulp is welkom!

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

Meine is eraf zit dan wel een gat dit word dan dichtgemaakt en zie je het niet meer kost dan wel 150euro.

Of een houder bestellen dat je telefoon erin kan.

• 0
Geplaatst

Ik heb ook zoiets maar dan in mijn midden armsteun is dat dan hetzelfde? Kan ik daar een houder voor kopen voor mijn iPhone 6

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• 0
Geplaatst

Ja, dat is ook een cradle ja. Ik las gister wel dat de iPhone 6 'adapter' een ander klemmechanisme heeft en dus kans heeft op een klein beetje speling. Heeft te maken met de baseplate (je cradle) van het systeem.

• 0
Geplaatst

Dat wat je in je armsteun ziet is de baseplate. Daar moet je nog een telefoonspecifieke houder inschuiven.

Zoek even op 'bury' en type toestel.

• 0
Geplaatst

701b07c8fdddbac425f7ec72f58605e9.jpg

Even wat via maatje van mij geregeld. Dat ook maar eens proberen. Niet wat ik zoek, maar wel leuk om te testen.

Mag ik weten wat het koste

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• 0
Geplaatst

Ligt eraan wat je wilt. Als je ook een mdi hebt, dan niks. Maar als je bijvoorbeeld -net als ik- op het dash die baseplate hebt dan zou je de nav op je telefoon kunnen gebruiken als je alleen een rcd serie headunit in je auto hebt.

• 0
Geplaatst

Heb ik ook. Maar ik wil mijn telefoon niet steeds in armsteun frommelen dus ben op zoek naar oplossing waarbij ik mdi kan blijven gebruiken, maar ook de baseplate.

Ik denk dat het wel gaat lukken met een bury iphone cradle.

• 0
Geplaatst

Die kleine cradle schijnt ervoor te zorgen dat de antenne van je telefoon aan de antenne van de auto wordt gekoppeld. Die touch adapter is gewoon een carkit en dezelfde functie als de losse cradle maar dan met carkit en werkt wel erg goed, mits de juiste software op de touchadapter.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden