Heren! Ik heb een dash mount van het een of ander in mijn auto zitten maar ik heb geen idee wat ik ermee moet en/of kan :
Iemand die weet :
- of ik er op een of andere manier een iPhone 6 aan kan frommelen? (Bury?) - zo nee : hoe ik hem er netjes af krijg en of ik dan met gaten in het dash blijf zitten...
Ik heb een MMI kabel die onder mijn armsteun zit, maar ik vind het niet handig om steeds mijn telefoon daarin te leggen. Erg onhandig vakje namelijk.
Het liefst wil ik dus de functionaliteit van mmi kunnen gebruiken (opladen en muziek afspelen) en de telefoon in die cradle proppen.
Vraag
Groovejunk
Heren! Ik heb een dash mount van het een of ander in mijn auto zitten maar ik heb geen idee wat ik ermee moet en/of kan :
Iemand die weet :
- of ik er op een of andere manier een iPhone 6 aan kan frommelen? (Bury?)
- zo nee : hoe ik hem er netjes af krijg en of ik dan met gaten in het dash blijf zitten...
Ik heb een MMI kabel die onder mijn armsteun zit, maar ik vind het niet handig om steeds mijn telefoon daarin te leggen. Erg onhandig vakje namelijk.
Het liefst wil ik dus de functionaliteit van mmi kunnen gebruiken (opladen en muziek afspelen) en de telefoon in die cradle proppen.
Hulp is welkom!
Top Posters For This Question
22
20
13
7
Popular Days
20 ma
12
11 mei
11
10 mei
7
30 ma
7
Top Posters For This Question
Groovejunk 22 posts
Fopperr 20 posts
Thijn 13 posts
bob1986 7 posts
Popular Days
20 ma 2016
12 posts
11 mei 2017
11 posts
10 mei 2017
7 posts
30 ma 2016
7 posts
Popular Posts
Groovejunk
Ik had nog steeds de kriebels dat dit niet werkte zoals ik het wilde hebben, dus ik heb de bury gesloopt en er een lightning verlengkabel ingemaakt. Die heb ik vervolgens weggefriemeld onder al het pl
Thijn
Zo ziet het er bij mij nu uit... Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Groovejunk
..ik heb net een iPhone 6 cradle besteld.. eens zien of dat netjes wil passen.
84 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten