Ga naar inhoud

Foto's gevraagd 18 of 19 inch onder 3B OF 3BG icm verlaging


RohanV6

Aanbevolen berichten

Hoi leden,

 

Ik ben aan het overwegen om 18 of 19 inch (zomer)velgen aan te schaffen.

Dit moet i.c.m. een AP schroefset waarmee tot 70mm verlaagd kan worden.

Heeft er iemand foto's van een 3B of 3BG verlaagd met 18 en/of 19 inch velgen?

 

Gr. Rohan

aangepast door RohanV6
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn 3BG is ook verlaagd door de vorige eigenaar met verlagingsveren. Geen idee hoeveel cm. Maar binnenkort heb ik 19 inch S8 velgen. Hoop dat deze er mooi uit gaan zien. Dus als iemand een zwarte 3BG heeft met de S8 velgen dan zien we dat graag :)

 

 

En gevonden op ons prachtige forum

 

2lves12.jpg

 

Als iemand handig is met Photshop dan mag deze wel verlaagd worden tot de wielkast gevuld zijn en de dakrails mogen zwart worden. Ik heb deze dan in 19 inch. Geen chromen dakrails en highline strips. Strips heb ik wel maar moeten nog gespoten worden.

aangepast door master
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn 3BG is ook verlaagd door de vorige eigenaar met verlagingsveren. Geen idee hoeveel cm. Maar binnenkort heb ik 19 inch S8 velgen. Hoop dat deze er mooi uit gaan zien. Dus als iemand een zwarte 3BG heeft met de S8 velgen dan zien we dat graag :)

 

 

En gevonden op ons prachtige forum

 

2lves12.jpg

 

Als iemand handig is met Photshop dan mag deze wel verlaagd worden tot de wielkast gevuld zijn en de dakrails mogen zwart worden. Ik heb deze dan in 19 inch. Geen chromen dakrails en highline strips. Strips heb ik wel maar moeten nog gespoten worden.

Dat was die van @@Thijs. Die velgen overweeg ik voor een nieuwe winterset.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn 3BG is ook verlaagd door de vorige eigenaar met verlagingsveren. Geen idee hoeveel cm. Maar binnenkort heb ik 19 inch S8 velgen. Hoop dat deze er mooi uit gaan zien. Dus als iemand een zwarte 3BG heeft met de S8 velgen dan zien we dat graag :)

 

 

En gevonden op ons prachtige forum

 

2lves12.jpg

 

Als iemand handig is met Photshop dan mag deze wel verlaagd worden tot de wielkast gevuld zijn en de dakrails mogen zwart worden. Ik heb deze dan in 19 inch. Geen chromen dakrails en highline strips. Strips heb ik wel maar moeten nog gespoten worden.

 

zo hè.... toen stond mijn oude 3BG nog op standje tractorhoogte.... :) :) de velgen zijn 18 inch

 

dit is met een Koni set (35 mm verlaging):

 

passat14.jpg

 

 

3.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden