pokie Geplaatst 2 november, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 2 november, 2015 Hallo Ik ben op zoek voor mijn RNS 510 A versie op zoek naar de orginele software Is iemand hier die deze heeft ? Op de achterzijde staat dat er SW1020 opzit. De software versie mag wel iets hoger zijn maar niet te hoog natuurlijk . Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Bonny Geplaatst 2 november, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 2 november, 2015 De laagste versie hier is SW1200 : http://gpsunderground.com/forum/volkswagen-seat-skoda/34434-vw-rns-510-skoda-columbus-i-firmware-guide-downloads.html Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 navi16 Geplaatst 2 november, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 2 november, 2015 hier http://www.my-gti.com/3868/volkswagen-rns-510-firmware-download-repository 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Gast Fappie Geplaatst 2 november, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 2 november, 2015 Waarom SW1020 als ik vragen mag? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 pokie Geplaatst 2 november, 2015 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 2 november, 2015 Op deze versie deed de rns gewoon zoals het hoorde. Ik draai nu tijdelijk met een fix versie. Ik heb een hogere versie geprobeerd er op te zetten maar dit wil niet gelukken. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Gast Fappie Geplaatst 2 november, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 2 november, 2015 Ik stuur je vanavond wel even een pb Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 pokie Geplaatst 2 november, 2015 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 2 november, 2015 Ben benieuwd Fappie Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 pokie Geplaatst 10 november, 2015 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 10 november, 2015 (aangepast) Heden avond heb ik SW :1200 kunnen instaleren (ik draaide nog op een fix versie) Maar nu werkt mijn MFA nog niet .(geen navigatie ,bediening op stuur etc) SD kaart en harde schijf werken NU wel weer . Nu heb nog wel een vraag Kan de MFA weer met VCDS activeren ? 10 november, 2015 aangepast door pokie Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 dieseltje Geplaatst 11 november, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 11 november, 2015 heb je de RNS gereset ? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 pokie Geplaatst 11 november, 2015 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 11 november, 2015 (aangepast) Ik heb Sw 1200 er op gezet middels een dvd waar ik de sw1200 op heb gebrand. Nu doet alleen de mfa functie nog niet. Ik moet ook nog regelmatig een soft reset doen.Omdat de Rns dan helemaal niks meer doet ,dit weg komt weet ik nog niet 11 november, 2015 aangepast door pokie Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 dieseltje Geplaatst 11 november, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 11 november, 2015 waarschijnlijk moet de RNS overnieuw gecodeerd worden met vagcom Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 pokie Geplaatst 11 november, 2015 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 11 november, 2015 Weet jij hoe zoiets gaat . Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Gast Fappie Geplaatst 11 november, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 11 november, 2015 (aangepast) SW1200 is tegenwoordig wel erg laag voor een RNS 510 B, Als je 1200 er op heb gekregen dan gaat de aangepaste versie 4020 ook lukken.. is bij meerdere al gelukt. Hij zal er een stuk sneller en stabieler op draaien. RNS opnieuw coderen gaat via VCDS, dus je zal een stekker en computer moeten hebben om BAP aan te vinken, zodat je RNS weer gaat communiceren met je Teller 11 november, 2015 aangepast door Fappie Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 dieseltje Geplaatst 11 november, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 11 november, 2015 @@pokie zullen we weer een keer wat moeten afspreken Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
pokie
Hallo
Ik ben op zoek voor mijn RNS 510 A versie op zoek naar de orginele software
Is iemand hier die deze heeft ?
Op de achterzijde staat dat er SW1020 opzit.
De software versie mag wel iets hoger zijn maar niet te hoog natuurlijk .
Link naar reactie
Delen op andere sites
13 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten