Ga naar inhoud
  • 0

ik heb een kachel probleem wie kan mij helpen


rich passat

Vraag

hoi allemaal

Ik heb sinds net een probleem met me kachel climatronic passat 3c  uit 2007.

het probleem is dat als ik de kachel aanzet dat de kachel heel zacht onregelmatig blaast ook als ik de kachel hoog zet.

dus hij geeft steeds van die puffjes.

heeft iemand enig idee wat het zou kunnen zijn ?

ik heb wel de dealer gebeld en die zij van dat hij uitgelezen moet worden.

of is er iemand in de buurt van Zaandam die  mij kan helpen met uitlezen.

ik hoor graag van jullie wat het zou kunnen zijn en of iemand in de buurt kan uitlezen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Zal mogelijks de ventilator zijn die overleden is. Deze zit volgens ik me niet vergis achter het handschoenkastje. De pufjes die hij gaf zullen zijn laatste uren geweest zijn. Als je de clima op maximum ventilatie zet moet hij normaal op volle toeren draaien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Denk dat deze wel te vervangen is.

Ik vermoed dat je deze moet hebben maar zeker weet ik het niet.

3C0907521F

Je zou langs de dealer kunnen gaan, deze kunnen perfect via het chassisnummer vertellen welke er bij jou geplaatst is.

Het handschoenkastje uitbouwen is niet zo moeilijk maar als je het nooit eerder gedaan hebt kan het wel wat tegen wringen. Inbouwen gaat meestal lastiger

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als het probleem nog niet opgelost is, dan is het misschien een idee om lang een Kwikfit te gaan? De Kwikfit bij mij in de buurt is heel behulpzaam en kijken het probleem gratis na voor je. Misschien een idee? Wat Wulfke zegt is waarschijnlijk het probleem maar zit er toevallig eentje op je route is het altijd het proberen waard, toch?

 

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

heb nog even wat verder gezocht en heb dit draadje gevonden op motor talk

http://www.motor-talk.de/forum/geblaese-inneraum-funktioniert-sporadisch-t4900097.html

 

ook heb ik gevonden dat er nog een soort snelheidsregelaar tussen zit - mogelijks kan deze (ook) stuk zijn.

Is zo een stuurdoosje met wat koelribben achterop de stuurdoos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden