frankel Geplaatst 26 oktober, 2005 Rapporteer Share Geplaatst 26 oktober, 2005 hoi ik heb een lampje kapot van het linkse luchtrooster helemaal links van deb bestuurders kant en van mijn asbak-aansteker weet iemand hoe je die kan vervangen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 ReneR Geplaatst 26 oktober, 2005 Rapporteer Share Geplaatst 26 oktober, 2005 Uitbouw: Dit is rechts... maar volgens mij is links hetzelfde : succes ! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 keek Geplaatst 20 december, 2005 Rapporteer Share Geplaatst 20 december, 2005 bij mij hebben ze gewoon met een soort kleine koevoet de hele roosterunit er uit gewipt, dus zonder die plaat aan de zijkant verwijderen zodat je er vanachter bij kan. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Rietish aka JRJ Geplaatst 21 december, 2005 Rapporteer Share Geplaatst 21 december, 2005 Ik heb eerst de verwarming op high gezet lekker warmstoken die roosters. Daarna met 2 platte schroevedraaiers met nog al wat kracht ze d'r uitgewipt. En toen heb ik gelijk maar de lampjes vervangen door ledjes. mvg Rietish Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
frankel
hoi ik heb een lampje kapot van het linkse luchtrooster helemaal links van deb bestuurders kant en van mijn asbak-aansteker
weet iemand hoe je die kan vervangen.
Link naar reactie
Delen op andere sites
3 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten