Ga naar inhoud
  • 0

lampje doet het niet


sander bosman

Vraag

Beste leden,

In mijn dashboard krijg ik een melding dat mijn stadslicht kapot is. Het zijn die kleine t10 lampjes zo te zien. Na veel prutsen en wringen heb ik hem eruit.maar nu heb ik er een nieuwe in gedaan en die doet het ook niet. Nu wil ik kijken naar de zekering maar kan niet vinden welke dit moet zijn. Ik heb een passat variant uit 2009 wie weet er welke zekering ik moet bekijken. En als de zekering wel goed is waar het anders aan kan liggen? Als ik voor de auto sta is het de rechterkant. De linkerkant doet het wel gewoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Als de linkerkant het wel doet dan is het geen zekering.

 

Heb je er gewone steeklampjes in of Canbus?

 

Is het een gewone dan kan het zijn dat die ook stuk is of hij maakt slecht contact.

Je kunt de contactje iets naar buiten trekken met je nagel en weer proberen, anders het lampje even omdraaien.

 

Tip steek het houdertje pas weer terug als je zeker weet dat het lampje het doet, hoef je maar 1 keer te lopen wroeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb zo ooit eens van die rommel gekocht met zo een plastiek voetje waar er een klein draadje door het voetje kwam en zo werd omgeplooid wat dan contact moest maken met de fitting. Als ik deze te diep stak werkten deze ook niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Mischien heb je dit al gedaan, maar toch.

Als het lampje uitgeschakelt is door de auto. Moet je de licht knop wel een keertje op 0 zetten en dan weer op stadslicht om de melding te resseten. Als je het licht aan hebt staan en dan wisselt gaat hij niet branden.

aangepast door ArieV
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb zo ooit eens van die rommel gekocht met zo een plastiek voetje waar er een klein draadje door het voetje kwam en zo werd omgeplooid wat dan contact moest

maken met de fitting. Als ik deze te diep stak werkten deze ook niet.

Maar zelfs het reserve lampje wat nog in het doosje zat in de auto nog verzegeld en al doet het niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat heeft toch te maken als je canbus gebruikt, met  gewone lampjes maakt dat volgens mij niet uit.

 

Het kan zijn dat je de vitting er met de draden uit heb getrokken en nu een massa of + draad geen contact meer maakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Mischien heb je dit al gedaan, maar toch.

Als het lampje uitgeschakelt is door de auto. Moet je de licht knop wel een keertje op 0 zetten en dan weer op

stadslicht om de melding te resseten. Als je het licht aan hebt staan en dan wisselt gaat hij niet branden.

Dat was de oplossing top ze branden nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden