Ga naar inhoud
  • 0

Elektrische deurvergrendeling


Anita191188

Vraag

Goedemiddag Allemaal,

 

Ik zit nu echt met mij handen in het haar.

 

Ik heb een passat variant station 1.8 benzine. (1999)

 

Sinds ik deze auto gekocht heb krijg ik hem al niet open via de bestuurderskant, Als je aan deze kant sleutel erin stopt en omdraait gaat ie los en spring ie meteen weer op slot . 

Soms zelf heel vaak achter elkaar en of de ramen gaan open dicht open dicht enz.

Sindsdien deed ik hem altijd via de kofferbak of bijrijders kant dat tot paar week terug de bijrijders kant ook begon te ouwehoeren soms wel soms niet los. of alleen de bijrijders deur gaat los en de rest niet grrrrr.

Dat is Probleem 1.

 

Dan heb ik nog het probleem dat ik bijna elke dag mij auto moet over starten auto is door gemeten alles is goed heb zelfs voor de zekerheid nieuwe accu gekocht. Auto is uitgelezen bij de dealer niets gevonden. Ook niet wat het wel kan zijn ze weten het niet.

 

Als ik savonds weg geweest ben en vergeet deuren op slot te doen kan ik smorgens niet meer weg start de auto niet :(

En als ie wel op slot is start de auto smorgens net aan maar wil ik smiddags weg niets hoor pffff.

 

Ik denk zelf dat het stroom lekken bij de deurvergrendeling weg komt maar iedereen in mijn omgeving heb zoiets ja hoor jaja.

weet het dus niet .

 

Heb al zoon pech sinds ik hem heb :( had hem pas 3 maand toen kreeg hij al een nieuw moterblok  :( Maar dat is heel ander verhaal genaaid door de verkoper die plots van aard bodem verdwenen was grrrrr.

 

Help komt het iemand bekent voor? Of ideeën?

 

Heb al heel wat forums gelezen sommige klachten leken erop wat mee gedaan maar hielp niets helaas.

 

Mvg Anita  

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Niet naar je omgeving luisteren Anita, je denkt in de juiste hoek.

Je probleem kan worden veroorzaakt door slechte deurslot(en). Een vrij bekent probleem bij de passat 3b/bg. Bij

Frank uit Apeldoorn kan je deurslot probleem worden opgelost. Hij vervangt voor rond de €50,-- per deur je slot.

Of er zit vocht bij je comfort module. Die zit onder de vloerbekleding bij de voetenruimte bestuurders kant.

Als je zo onder het matje voelt kan het droog aanvoelen. Het beste is om de bekleding los te trekken. Er is in de kb een how to hierover te vinden.

Het vreemde in je verhaal vindt ik dat er uitgelezen is maar geen foutmeldingen zijn gevonden. Door wie is hij uitgelezen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Is het bekend, of er in de buurt van Alkmaar ook mede frorumleden zijn, die dit kunnen op lossen????? (uiteraard voor vergoeding)

Ook bij mij problemen met het slotmechanisme / soldeer punten....

 

Met het opslot doen, springt de bestuurders kant wel eens open, soms blijft ie dicht.

Pffff redelijk irri...

 

Zat zelf te denken maar een nieuw slot, daar ik geen gereedschappen heb om te solderen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden