Ga naar inhoud
  • 0

Mogelijkheid m.b.t ander stuur monteren 3C


Quincy

Vraag

Ik zou graag een ander stuur monteren in de Passat, ik heb geen MF stuur en het andere stuur is dit ook niet, echter zit daar geen airbag in, kan ik de airbag van mijn huidige stuur overzetten op het andere stuur of gaat dat niet passen ?

 

Dit is mijn huidige stuur..

9072086B-9AEA-4483-B342-6155E1AF970E.jpg

 

Dit is het stuur welke te koop is..

DDCE7CA7-F742-4B6D-BA23-B44C00938E0D.jpg

04F358B5-B6FB-4308-9F73-8ED50588D340.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Gaat niet passen

 

Ik zou een cc stuur zoeken met airbagmodule. er staan rr zat op kapaza.be, kein.anzeige.de, ebay.

 

Tevens zal je ook je stuurmodule aan moeten passen. Naar een 3c8.....AH,AJ of AK. En voor het goede een Can Gateway E of hoger. Dan is de stap naar een zwart/wit of kleurenteller ook snel gemaakt.

 

In de kennusbank staat een mooie how-to van een MFL stuur ombouw. Dit kun je ook gebruiken voor een ombouw naar Cc stuur, met de juiste modules.

aangepast door Fappie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nee, de airbag gaat niet passen.

 

Moet een andere in.

Deze zijn niet eenvoudig te vinden.

Vaak is een compleet stuur vinden eenvoudiger dan een losse airbag (lees ook voordeliger)

Ik heb ook nog zo'n nieuw stuur liggen echter met bediening maar ook zonder plofzak.

Stuur is te koop.

 

Maar als je aan de slag gaat met een nieuw stuur is de upgrade naar bediening toch iets wat ik niet zou laten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

airbag gaat idd niet passen, en om bovenstaande opmerkingen te bevestigen: als je toch 'n ander stuur wilt aanschaffen, zou ik ook meteen voor één mét bediening gaan :) (ik héb dat ook gedaan trouwens :P )

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden