Ga naar inhoud
  • 0

wie kan mijn helpen


silvester

Vraag

goede dag leden 

 

ik heb een probleem met mijn passat sedan uit 2001 ik heb last van water in de auto en weet niet waar het vandaan komt 

het is altijd zeer nat en heb nou ook schimmel op mijn bekleding van de vloer en het zit rechts achter de passagiers stoel

dus wie kan mijn zeggen waar het ongeveer of precies vertellen waar ik moet zoeken heb zelf al wat rubber doppen op de bodem 

los gehad en op nieuwe geplaatst met een dot kit maar schijn baar was dat het niet dus heb er nog last van 

ik hoor het graag van jullie 

 

al vast bedankt en de groetjes van silvester

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

nee hoor. ;-)

Accu bak pluggen en daarna loopt de bak vol en bij/via het interieufilter naar binnen. Via de ventilatieopeningen achter de voorstoelen komt het dan weer tevoorschijn.

 

Dus pluggen onderaccubak verwijderen,

eventueel daarna de rest.

 

Je kan van te voren de bak bnatuurlijk vol laten lopen met tuin slang en kijken of en wat er gebeurd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

nee hoor. ;-)

Accu bak pluggen en daarna loopt de bak vol en bij/via het interieufilter naar binnen. Via de ventilatieopeningen achter de voorstoelen komt het dan weer tevoorschijn.

 

Dus pluggen onderaccubak verwijderen,

eventueel daarna de rest.

 

Je kan van te voren de bak bnatuurlijk vol laten lopen met tuin slang en kijken of en wat er gebeurd.

Nou, bij mij was het anders wel zo. Bij mij waren de pluggen allang verwijderd.

Maar wat jij zegt is ook mogelijk maar niet per definitie de oorzaak ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ok die zit wel diep onder de motorkap haha zal wel vie de onder kant moeten

 

Aan de binnenkant onder handschoen vakje zit ie. Je kan om te testen de airco voluit zetten een paar minuten en kijken of er condenswater onder de auto druppeld. Dat moet gebeuren bij de rechter voorwiel. Als er niks begint te druppen zit ie verstopt.

 

Maar de vraag is dan of je de afgelopen dagen met airco heb gereden. Zo niet is het niet de vocht van de afvoer. Er kunnen meerdere lekkages tegelijk zijn.

 

Deurpakking lekkage zou je kunnen zien door natte dorpels. In de kennisbank is een hele mooie how to van @@Fai

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je kan natuurlijk ook eerst controleren of de waterafvoergaatjes in je deur dichtzitten. Volgens wat mijn garage toen vertelde is alles achter de metalen deurplaat naar buiten toe de natte kant. Daar komt ook het water terecht wat eventueel via raamrubbers naar binnen loopt.

Ik heb toen ook een complete plaat laten vervangen. Maar dat was uiteindelijk niet de oplossing.

 

Ik zou bekleding weghalen, deur open en met tuinslang checken of je wat kan vinden.

aangepast door Petroman
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik heb de deur bekleding weg ge haalt en zag al gelijk dat daar water langs liep naar binnen toe zat allemaal kalek op mijn lak van de binnen kant deur

maar ben ook nog verder aan het zoeken geweest en zag dat naast mijn accu zeg maar in de midden van de auto onder mijn voor ruit lag ook nog water ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden