Ga naar inhoud
  • 0

b7 interieur in b6


prince2010

Vraag

14 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

achterste deurpanelen gaan sowieso al niet passen, voorste wel, mits aanpassingen. achterbank kan er wel in volgens mij, maar gaat niet volledig platklappen als ik het goed heb begrepen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Achterbank van een Sedan is 1 geheel en wordt op z'n plek vast geklikt.

Van een variant is in twee delen en zit alleen voor vast omdat deze moet kunnen scharnieren.

Volgens mij zijn ook de wangen van de rugleuning anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ai dit wordt dan aardig lastig begrijp ik alweer.....

Jammer, kon n Sportinterieur in Duitsland kopen uit 2012 voor 250 euro inclusief stoelverwarming voor en achter en middenconsole met 230v.....

Deurwaarder hoeven sowieso niet...

 

Bedankt voor het meedenken!!

aangepast door prince2010
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ai dit wordt dan aardig lastig begrijp ik alweer.....

Jammer, kon n Sportinterieur in Duitsland kopen uit 2012 voor 250 euro inclusief stoelverwarming voor en achter en middenconsole met 230v.....

Deurwaarder hoeven sowieso niet...

 

Bedankt voor het meedenken!!

geduld oefenen, ik heb mijn leder alcantara met elektrische bestuurderstoel en stoelverwarming in .be gekocht voor €300, in nieuwstaat dan ook  nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ja ik heb ook geen haast hoor. Maar wilde graag voor de vakantie andere stoelen hebben. Ga nu wss eerst een set met een verstelbare lendesteun erin zetten omdat ik die niet heb...

moet het B7 zijn, maakt kleur veel uit? moest ik ergens iets spotten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
  • 0

Goedendag passat liefhebbers,

 

Ik heb een passat C3 2009 sedan gekocht maar de vorige eigenaar was nogal een kettingroker. Er zitten behoorlijk wat brandgaten in de stoelen wat mij behoorlijk irriteert. Nu wou ik graag de interieur veranderen. Ik ben op zoek naar een lederen interieur, zouden jullie mij alstublieft hierin kunnen helpen?

 

P.S voor de rest is de auto op en top!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Goedendag passat liefhebbers,

 

Ik heb een passat C3 2009 sedan gekocht maar de vorige eigenaar was nogal een kettingroker. Er zitten behoorlijk wat brandgaten in de stoelen wat mij behoorlijk irriteert. Nu wou ik graag de interieur veranderen. Ik ben op zoek naar een lederen interieur, zouden jullie mij alstublieft hierin kunnen helpen?

 

P.S voor de rest is de auto op en top!

Zoals Barry zou zeggen het is geen citroen C3.....Maar een passat 3C :mrgreen::mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden