passat2010 Geplaatst 11 april, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 11 april, 2015 dag heren is even geleden dat ikmonline ben geweest, de Passat is ook al even weg en ik heb een 307 gekocht (zeg maar niks) nu kan ik echt niet wennen aan dat franse ding en heb ik hem verkocht. ik heb nu een vr5 op het oog uit 99, met 245k op de teller. zijn er nog punten die ik mee moet nemen? gr roel 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vdub Geplaatst 11 april, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 11 april, 2015 Ja, kijken of de ketting vervangen is.. een VR5 is absoluut geen goedkope motor, wel een erg lekkere motor Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 gurby Geplaatst 11 april, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 11 april, 2015 Je moet er ook gewoon geluk (of: geen pech) mee hebben. Weet niet of een VR5 onderhoudsgevoeliger is dan een VR6, maar heb met mijn 1994 Corrado VR6 nu bijna 30.000km gereden in de afgelopen 5 jaar en alleen een thermostaat en paar keer de olie hoeven vervangen. Is een blok dat in 2000 is gereviseerd en sinds revisie nu 156.000km heeft gelopen. Ketting is ook gewoon nog netjes stil. De eerste motor crashte in 2000 met 252dkm op de teller (en eerste distr.ketting) vanwege een gescheurde koelslang.... Totale km stand van de Corrado is bijna 410.000km Ik heb zelf eens in een VR5 Passat gereden en in een gechipte 1.8T en vond die laatste veel indrukwekkender moet ik zeggen. En als die nou in de regel nog goedkoper is in gebruik ook ... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
passat2010
dag heren
is even geleden dat ikmonline ben geweest, de Passat is ook al even weg en ik heb een 307 gekocht (zeg maar niks)
nu kan ik echt niet wennen aan dat franse ding en heb ik hem verkocht.
ik heb nu een vr5 op het oog uit 99, met 245k op de teller.
zijn er nog punten die ik mee moet nemen?
gr roel
Link naar reactie
Delen op andere sites
2 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten