Ga naar inhoud
  • 0

Verlagen


wallyxr7

Vraag

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik zou een schroefsetje van AP monteren. Kost €450,- heeft prima kwaliteit en comfort.

 

Destijds ook gekozen voor Eibach icm originele veren en kon 3 maand later andere schokbrekers en andere banden laten monteren.

 

Of je moet nieuwe OEM schokbrekers met veren kunnen kopen alleen zijn die veel duurder...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik zou een schroefsetje van AP monteren. Kost €450,- heeft prima kwaliteit en comfort.

 

Destijds ook gekozen voor Eibach icm originele veren en kon 3 maand later andere schokbrekers en andere banden laten monteren.

 

Of je moet nieuwe OEM schokbrekers met veren kunnen kopen alleen zijn die veel duurder...

Mmmm...dat zet je weer aan het denken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik was zo eigenwijs om alleen de veren te vervangen, ondanks dat ik meermaals gewaarschuwd was. Rijd nu op de Koni's maar deze zitten er 160k onderen beginnen voor wat te klapperen. Als deze vervangen worden komt er bij mij ook een set van AP op.

 

Het zal nu een paar honderd euro meer kosten maar uiteindelijk is dit de beste keuze. Voordeel is ook dat je kunt varieren in hoogte ook per seizoen.

aangepast door Fopperr
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als je er vanuit ga dat de dempers na circa 6mnd al stuk kunnen zijn, zou ik ook voor een AP set kiezen.

 

Een schroefset van het merk DTS op ebay.de is ook een AP set.

Vaak zit de AP sticker onder de DTS sticker.

aangepast door bert888
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden