Ga naar inhoud

Inruilwaarde 3B variant '99


boeman

Aanbevolen berichten

Omdat ik nog geen betere inruilprijzen was tegengekomen, ben ik toch maar gaan zoeken naar een gasinstallatie. Voor 1547 EURO wordt er over twee weken een G3 installatie van Teleflex GFI ingezet. Dit wordt een ringtank op de plek van het reservewiel. We zullen het reservewiel of los in de bagageruimte leggen of -bij ruimtegebrek- even thuislaten.

 

Voorlopig blijf ik dus Passat rijden en dat is toch ook wel goed nieuws.

 

Laat ze dan de vulopening wegwerken achter het normale tankklepje.. en niet door zon domme dop in de bumper ofzo..

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Laat ze dan de vulopening wegwerken achter het normale tankklepje.. en niet door zon domme dop in de bumper ofzo..

 

Daar heb ik wel over nagedacht, maar ik doe het denk ik niet. Bij mijn andere auto (citroen DS) heb ik dit namelijk wel, en daar is de lak zo langzamerhand beschadigd op een aantal plekken, waar de vulnippel tegen de tankklep aankomt en op de carrosserie. Nu heeft de Passat een plastic tankklep, dus die valt af, maar de ruimte lijkt nog minder dan bij de DS dus dan ben ik bang dat de vulnippel tegen de carrosserie aankomt. Ik zal morgen voor de zekerheid nog even checken of het kan.

 

In de originele bumper is het onderste deel zwart, ik laat de dop hierin zetten, dan zie je hem van afstand i.i.g. niet.

 

tnx voor het meedenken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden