Ga naar inhoud
  • 0

Fietsdrager van BMW past niet op 7 polige aansluiting VW


stanis40

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Zou me sterk verwonderen dat ze Bij BMW hun eigen stekker hebben dan. Is het toevallig geen Multicom west stekker ? Of een Jeager stekker. Verloopjes kan je er wel voor krijgen. Of zit er toevallig al geen verloop op ? De verlopen van 13 polig naar 7 polig verdraaien ook wel wat en het kan zijn dat niet alle pinnen hiervan bezet zijn.

http://www.mantel.com/blog/fietsendrager-voor-op-de-trekhaak/

 

Maar je kan nog altijd er een gewone 7-polige stekker aan zetten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Volgens ik aan de tekst kan afleiden zit er precies al een verloop tussen van 7 polig naar 13 polig jaeger.

Zie je toevallig zoiets niet zitten

http://www.boottrailershop.nl/stekkers-stekkerdozen/verloopstekker-kort-naar-polig-p-3082.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

volgens mij praten we over de stekker van de fietsenvanger zelf en niet over een passat die heeft 7 polige of 13 polige stekkerdoos.

 

dus het lijkt mijn dat bij de fietsendrager de aanpassingen moeten gebeuren en niet aan de vw 

 

dus ff een schema  pakken van een fietsendrager en  de aansluitingen overnemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

volgens mij praten we over de stekker van de fietsenvanger zelf en niet over een passat die heeft 7 polige of 13 polige stekkerdoos.

 

dus het lijkt mijn dat bij de fietsendrager de aanpassingen moeten gebeuren en niet aan de vw 

 

dus ff een schema  pakken van een fietsendrager en  de aansluitingen overnemen

Ja als er aanpassingen moeten komen is dat op de fietsendragen niet op de auto. Eerst maar eens zoeken naar verloopstekker

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

wat heb je op de wagen zitten dan ? 7-polig ?

het verloopje dat ik stuurde is 7 polig mannelijk naar 13polig Jaeger vrouwelijk toch ?

en volgens ik kan opmaken heb je op de fietsendrager 13 polig mannelijk Jaeger

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

wat heb je op de wagen zitten dan ? 7-polig ?

het verloopje dat ik stuurde is 7 polig mannelijk naar 13polig Jaeger vrouwelijk toch ?

en volgens ik kan opmaken heb je op de fietsendrager 13 polig mannelijk Jaeger

Ja Peter, volgens mijn zit op de auto 7 polig, maar ik dacht dat jaeger een andere aansluiting is dan 13 polig, multicon???   Zitten 8 van die dunne stekkers in en je moet hem een kwartslag draaien, Ben een volledige leek op dit gebied:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zoals Leo zegt, beste is dan de stekkerdoos op de wagen te vervangen naar een 13 polige jaeger stekkerdoos. 7 polig en 13 polig jaeger kom je wat couranter tegen dan de multicom West. Ook verloop van 7 polig naar 13 polig jaeger of omgekeerd is ook makkelijker te vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je kan nog altijd de stekker van de drager ombouwen naar multicom west indien je de stekkerdoos van de wagen niet wil ombouwen. Tot nu toe zelf ook nog niks relevant gevonden voor een verloop van multicom west naar jaeger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden