Ga naar inhoud
  • 0

sleutels werken niet meer


SixteenV

Vraag

Hallo heb een xenon setje ingebouwd en een extra massakabel getrokken, en die op een massa punt gemaakt net voor de zekeringkast waar er al 2 opzitten, nu wou de auto niet meer starten met de normale sleutel die ik altijd gebruik, toen reserve sleutel en die pakte wel 1 x aan daarna niet meer, wie weet wat dit kan zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ook als je hem in de vrijer hebt staan? Weet niet zeker als ik dat wel gedaan heb,want had m in de vrijer staan en normaal altijd in de versnelling en dan trap je automatisch de koppeling in. Zou mooie grap zijn als dat het probleem is, auto staat al bij de garage, morgenvroeg direct maar ff bellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Bij die van mij wel altijd de koppeling in trappen. Zou inderdaad een giller zijn als dat het is :D

 

Ja zou inderdaad een giller zijn maar zou er wel heel blij mee zijn :) ken de passat nog niet goed genoeg blijkbaar, morgen horen jullie wel of het dat is, i hope so......

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Bij die van mij wel altijd de koppeling in trappen. Zou inderdaad een giller zijn als dat het is :D

 

Ja zou inderdaad een giller zijn maar zou er wel heel blij mee zijn :) ken de passat nog niet goed genoeg blijkbaar, morgen horen jullie wel of het dat is, i hope so......

 

Ik duim met je mee!! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

In mijn kleurenteller komt het standaard in het opstartscherm. "Depress clutch to start"

 

Als je een handbak hebt weet de wagen niet dat je in vrij staat of in versnelling, dus ook in zijn vrij de koppeling intrappen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden