Ga naar inhoud
  • 0

Rns510+bluetooth module


Tukkertrk

Vraag

Ten eerste wens ik iedereen een gezond en gelukkig nieuw jaar!

 

 

Ben nu al een tijd bezig om het scherm van de bluetooth op de Rns te toveren, maar echt lukken wil het niet :( Heb de module aangemeld onder 77 thelephone. De bluetooth doet het wel maar wordt niet herkent door de rns.

Rns is type C, bluetooth 1K8 035 730D Ht-3 auto touran van 2007 met Mfa+ ddp gateway type L. Wat doe ik verkeerd in hemelsnaam?

 

 

Heb beide zelf ingebouwd, voorheen zat er een rns300 in..

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Rns al gereset ? Rns misschien een update nodig om het werkende te krijgen.

Welke fw versie staat nu op de rns ? Setup toets ingedrukt blijven houden tot je de toetsen fm/am en version info krijgt.

Ivm info tussen de tellers, setting niet juist in module 17 instruments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Misschien kan een update van de firmware beterschap brengen. Over firmware update zijn er wel meerdere topics te vinden. Voor de C versie rns 510 schijnt fw versie 4120 het beste te zijn.

 

Ok tnx voor de info, dit ga ik eens proberen. Maar betekent dit dan ook dat je navi kaarten gewist worden uit de hdd als je gaat updaten? Dan moet ik nl eerst een navi dvd gaan regelen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Allen,

Mijn vader heeft de standaard telefoonmodule in zijn auto icm de touch adapter.

Hij zou graag naar de premium overstappen.

Ik heb een bleutooth module met nummer 1Z0035729B uit een passat van een vriend van mij gehaald.

Die werkte icm de rns510 in zijn auto en deze was achteraf ingebouwd aangezien zijn passat helemaal geen telefoonvoorbereiding had.

 

Nu vraag ik me af of ik deze op de rns van mijn vader kan krijgen.

 

Heeft iemand ervaring met dit type telefoonmodule?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hoeft er niets geprogrammeerd te worden?

Gaat de RNS dan direct het telefoonmenu laten zien?

 

Je hoef het niet opnieuw in te leren...

Als je een Passat heb met al van origine Bluetooth module dan kan dat 1 op 1 vervangen worden,tenzij dat je over gaat op een nieuwere modellen Bluetooth...

Maar je gaf aan dat de andere Bluetooth in een Passat heeft gezeten toch... dan is het gewoon plug en play..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Welke module zou ik het best kunnen hebben om wel met de kleuren teller te communiceren?

Het liefst ook een module waarbij ik de smsjes kan lezen en die communiceert met een iPhone.

 

Zal niet echt lukken aangezien de functie sms'en via rsap loopt. Aangezien de IPhone geen rsap ondersteund zal dat ook niet echt werken. Maar een 3c8 module versie D werkt zowel met rsap als niet rsap telefoons, dus als je later toch een rsap toestel zou gaan kopen dan werkt het sms'en dan wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heren ik heb mijn telefoon weer aan de praat gekregen, heb op ebay een module aangeschaft 7P6035730 M. Alles werkt direct op de rns 510, alleen streamen vanaf de telefoon (Iphone4s/Samsung s4) werkt wel maar hoor niks? kan dus alles wel bedienen op de radio zie ook de tracks ed maar geen geluid. Dit werkte juist weer wel bij de vorige module 3K8 035 730 D. Maar het belangrijkste werkt iig =D carkit geluid werkt wel op linker speaker.

 

Iemand enig idee? lijkt op een sw issue..

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden