Ga naar inhoud
  • 0

Middenconsole / armsteun


Sushix

Vraag

Hoi iedereen !

 

Ondertussen in mijn Passat 3AA sedan het volledige interieur omgebouwd naar een leren interieur van een Variant! Was geen lachertje!

 

Nu zit ik nog met 1 probleem , ik heb er ook een middenconsole bij maar eigenlijk is enkel de armsteun anders .. , is het mogelijk om enkel de armsteun te demonteren of moet heel het middenconsole er toch uit ?

 

Kan iemand mij eventueel helpen aan een werkschema voor allebei ? vind nergens iets nuttigs! :(

Dank bij voorbaat !

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Als het hetzelfde is als in een 3c dan kan de bovenkant van de armsteun er apart af. Moet je eerst de ventielatie roosters afdekking kant achterbank er af halen. Deze zit vast met 2 torx schroeven achter het afdekplaatje dat onder het 220v stopcontact zit. Eens de schroeven los zijn kan je de afdekking er vanaf de onderkant losklikken (onderkant naar de richting van de achterbank halen) .eens dat open is zie je aan de binnenkant langs 2 kanten 2 torx schroeven waarmee het armsteunframe vast zit. Deze losmaken en dan zou dit los moeten zijn. Succes. Zoals ik al zei is dit zo voor de 3c zo dus ik weet niet of dit ook effectief voor de 3AA ook zo is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb je de armsteun al gedemonteerd gekregen ?

Heb vandaag nog eens gekeken bij mijn wagen (middenconsole moest eruit voor de auto-hold in te bouwen) en volgens ik zag moet het toch wel lukken met de 4 tornen eruit en dan de armsteun los te halen. Zal wel met wat kracht moeten gebeuren maar volgens ik zag zit deze enkel met die 4 torxen vast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden