Ga naar inhoud
  • 0

Navigatie + mobiel


pdorn

Vraag

Goedenavond!

 

Ik ben nieuw op dit forum nadat ik een hele avond aan het zoeken ben geweest om m'n vragen te beantwoorden. Uiteindelijk toch maar besloten een gokje te wagen door de mensen met ervaring te vragen :-)

 

Sinds begin dit jaar heb ik een VW Passat 1.9 TDI uit 2007. Hier zit een RNS 300 in en heb bij de garage een Cradle laten plaatsen voor een iPhone 5.

 

Op zicht werkt dit prima, maar tot nu toe mis ik het wel dat ik niet muziek vanaf mijn iPhone in de auto kan afluisteren. De bluetooth connectie is enkel voor voice.

 

De navigatie gebruik ik eigenlijk nooit, ook omdat ik navigatie heb op mijn telefoon welke eigenlijk wat mooier en beter werkt dan de RNS 300.

 

Nu is het zo dat ik binnenkort de nieuwe iPhone 6 ga ophalen en dat de Cradle die ik heb niet meer geschikt is. Wachten totdat VW met een nieuwe Cradle komt en de huidige situatie voortzetten is natuurlijk een optie, maar graag wou ik aan jullie vragen wat voor opties ik nog meer heb.

 

Persoonlijk hoef ik niet het duurste navigatie systeem (RNS 510?) met alle toeters en bellen. De navigatie is voor mij ook echt geen vereiste maar meer een leuke bijkomstigheid. Belangrijk vind ik dus meer de interactie met de telefoon (Muziek, contacten).

 

Graag hoor ik wat jullie zouden doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Bedankt voor de antwoorden! En wat kan ik dan het beste gebruiken voor het opladen van m'n mobiel?

 

Er bestaat zeker niet een cradle voor enkel opladen, dus zonder de Bluetooth techniek die er nu wel in zit.

 

-edit-

En hoe zit het met diefstal van dit radio systeem? Is deze net zo populair als de RNS 510?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Die NC2011D ziet er ook erg mooi uit! Is dit ook gewoon zelf te installeren? Of moeten er dan nog adapters of verloop stekkers bij om het compatible te krijgen?

En die OEM VW houder? Waar moet ik dan aan denken? Is dat een systeem wat je in die 'Dock' plaatst die op het dashboard is gemonteerd of moet ik dan een losse 12 volt oplader gebruiken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Die NC2011D ziet er ook erg mooi uit! Is dit ook gewoon zelf te installeren? Of moeten er dan nog adapters of verloop stekkers bij om het compatible te krijgen?

 

die past gewoon zo in je dashboard, alles zit erbij, geen verloopkabels of inbouwkadertjes of dergelijke onzin nodig. Is gewoon volledig op maat gemaakt voor vw. Ook geen nood aan externe BT modules of microfoons, de interne microfoon werkt prima. Mijn vorige radio was ook 'n zenec en die overklaste al hetgeen ik daarvoor gehad had met vlag en wimpel (JVC, Sony, ... noem een "goed" merk op en ik heb er ooit 'n autoradio van gehad en altijd waren er wel dingen aan die mij op m'n systeem werkten) dus toen ik deze aangeboden kreeg heb ik geen minuut getwijfeld :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden