Ga naar inhoud

Heeft iemand een "Borla" uitlaat onder zijn Passat CC?


Q.V.S

Aanbevolen berichten

Ik ben 19 jaar oud en ik rij in een 1.8 TSI Passat cc uit 2008, Maar ik vind het uitlaat geluid beetje matig.

Ik heb dus op Youtube een filmpje gezien van de zelfde type Passat cc die ik heb met een Borla uitlaat systeem, en het klonk awesome!

 

Mijn vraag is dus, heeft iemand een Passat CC met een Borla uitlaat systeem? want ik ben benieuwd hoe het klinkt als je heletijd 130km/h rijd op de snelweg.

 

want ik ben bang dat het geluid wat leuk is met optrekken gaat irriteren op de snelweg.

Als iemand hierop zou willen reageren, zou ik het erg op prijs stellen.

 

Ik ben nieuw op Forums, dus tips hoe alles werkt hier op zijn ook welkom, alvast bedankt

 

Het filmpje:

De uitlaat: http://www.borla.com/products/passat_cc ... 40335.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een totale rvs uitlaat systeem laten maken voor onder mijn cc 1.8tsi bij jm tuning. Het geluid is naar keuzen icm verschilde dempers van simons te horen voor het aflassen. Ik heb niet te gek genomen in mijn ogen blijft het en cc. Heb een 3 inch downpipe met 200 cell race kat dus na het chippen en flink vermogen. Met borla heb ik geen ervaring weet ook niet ofdat dat hier te koop. je zou ook is kunnen kijken bij milltek die hebben een mooie uitlaat lijn ontwikkelt voor de cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met borla heb ik geen ervaring weet ook niet ofdat dat hier te koop. je zou ook is kunnen kijken bij milltek die heeft mooie uitlaat lijn ontwikkelt voor de cc.

 

Aahh thx! Ik zie alleen dat Milltek een uitlaatsysteem heeft voor de 2.0 motor blok...

 

Maar ik neem aan dat het niet echt uit maakt als het een 1.8 of een 2.0 is of wel??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum.

Voorstellen kan in het Ik ben.........en ik rij............ gedeelte van dit forum

 

aah dankje wel, ik zat te twijfelen waar ik dit moest posten of hier bij styling, maar ik dacht ''het gaat over een uitlaatsysteem dus dat zou vast onder Styling zou vallen.''

 

maar voortaan zal ik het daar posten in het "ik ben.... en ik rij...."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Ik heb een totale rvs uitlaat systeem laten maken voor onder mijn cc 1.8tsi bij jm tuning. Het geluid is naar keuzen icm verschilde dempers van simons te horen voor het aflassen. Ik heb niet te gek genomen in mijn ogen blijft het en cc. Heb een 3 inch downpipe met 200 cell race kat dus na het chippen en flink vermogen. Met borla heb ik geen ervaring weet ook niet ofdat dat hier te koop. je zou ook is kunnen kijken bij milltek die hebben een mooie uitlaat lijn ontwikkelt voor de cc.

Kostenplaatje ?

 

Foto's ?

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de tussen en einddemper van Simons gemonteerd en de Miltek downpipe met 200 cells kat.

Koude start s'ochtends is zwaar en vol, bij constante snelheid is het systeem stil en bij het gas erop voor mij voldoende aanwezig.

Voor mij is dit genoeg

4986979a68ed3fc3606853bb8cff7483.jpg

5875991f0a819ea0433656b23275dbbe.jpg

1852d4660aaf9de2b8af6a691f6a564c.jpg

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

aangepast door EdB6CC
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden