Ga naar inhoud
  • 0

EGR klep


Vraag

Geplaatst

Mannen.

 

Over een paar dagen krijg ik mijn uit Dld geïmporteerde Passat, laatste model.

Bij mijn vorige Passat moest ik een half jaar geleden de EGR-klep vervangen. Ik hoef jullie niet te vertellen wat een hoop geld dat kost voor een onderdeel waar je eigenlijk niets aan hebt.

 

Ik heb begrepen dat de klep dichtgezet kan worden.

Kan iemand mij vertellen wat ik hiervoor moet (laten) doen?

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Geplaatst

naar Hartog rijden in jou geval en uit laten programmeren, evt icm tuning

  • 0
Geplaatst

Niet tot op de bit precies, maar in de motorcomputer word de aansturing van de EGR klep uitgeschakeld, deze wordt dan bij deellast niet meer bedient.

Plaatje ertussen en hij word ook niet meer smerig.

  • 0
Geplaatst

Vaak wordt dan ook de DPF eruit gehaald en idd egr afgedopt. Scheelt je wat brandstof en bespaart tevens ook wat km's.

  • 0
Geplaatst

Vaak wordt dan ook de DPF eruit gehaald en idd egr afgedopt. Scheelt je wat brandstof en bespaart tevens ook wat km's.

Hoe bespaart het km's ?

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden