Ga naar inhoud
  • 0

Ombouw enkel din naar dubbel din..


RohanV6

Vraag

Hallo,

 

ik ga binnenkort mijn dashboard om laten bouwen naar een dubbel din.

maar nu is mijn vraag: welke navigatie systeem heb ik nodig? (welke past erin, originele) en waar kan ik het kopen?

heb ik ook nog extra kabels nodig? ik heb op dit moment alleen maar de stekker van stroom (zwart) en speakers(bruin) en antenne kabel plug. heb ik apart daarvan nog wat anders nodig? zoja wat? en waar kan ik het verkrijgen?

 

alvast bedankt! :mrgreen:

 

Gr. Rohan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0
Kan de inbouw center geen tip geven aan je hoe en wat

Of laat je de navi ook mee in bouwen.

 

Of kijk in het KB daar staat alles erop

Gr Fai

 

de inbouw center is RNSwinkel.nl.

ze verkopen alleen imitatie systemen van 425,-

heb een mfd systeem gevonden op mp van 250,- incl. handleiding en code.

wat raad jij me aan?

Gr. Rohan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

even voor de duidelijkheid. de aftermarkt systemen die ik verkoop, de RNS AD-6019RDS heeft de juiste afmeting en past net zo goed als een originele MFD.

Verschil zit er zeker in. Originele MFD heeft alleen Radio en navigatie. Om CD te kunnen spelen moet je een wisselaar aansluiten anders heb je een iPod module nodig. Ook carkit heeft t systeem niet.

een RNS AD-6019RDS heeft alles in één Navigatie voor heel Europa, Bluetooth carkit met telefoonboek en veel mogelijkheden om mp3 muziek af te spelen (iPod/USB/CD/DVD)

Voordeel wat een MFD heeft is dat die in combinatie met groot FIS ook pijl weergave in je tellerunit heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
dat heb ik ook :lol: mja dat had ik liever dan me daschboard verneukt :roll:

Er zijn ook personen die je dashboard netjes kunnen ombouwen naar dubbeldin. :mrgreen:

Heb er redelijk veel ervaring mee en tot nu toe nog geen slechte reacties gehad over mijn ombouw kwaliteiten. :angel:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik heb een probleem: mijn koppeling van m'n auto is kapot.

de auto rijd niet meer.

ik weet niet of de auto voor 18 oktober gerepareerd is. het gaat denk ik rond de 800,- - 900,- kosten.

ik weet dan niet meer of ik nog dan er gelijk achter aan 730,- kan betalen voor de navigatie.

ik hoop dat alles gewoon binnen tijd gaat lukken.

 

Gr. Rohan

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden