Ga naar inhoud
  • 0

Parkeerrem links achter vast garage weet het niet meer


laurens

Vraag

Beste,

Sta ik Frankrijk met defecte parkeerrem. Zit muurvast. Kan niet weg.

Links achter hoor ik getik. De stel motor hoor ik draaien maar slaat over lijkt het.

Anwb gebeld die lieten me eerst via de technische helpdesk wat dingen doen

Eerst stroom er af. Dit hielp niet toen vroegen ze of ik handig was. Beetje zei ik.

Nu vroegen ze me de kabel van de remklauw los te maken en er stroom op te zetten. Dit is me gelukt met de startkabels en een kleinerkabeltje de 2kabels op 1 cm afstand met ducktape vastgezet en in de remklauw gestoken. En ook omgekeerd om de andere kant op te laten draaien. Motor hoor je wel en veel getik. Maar rem gaat er niet af. Nu dus afslepen naar vw. service punt in millau. Die hebben er naar gekeken en ik zou hem om 18.00 op kunnen halen voor 250 euro kosten. Ik was er om 18.00 uur maar de auto kreeg ik niet mee het was ze niet gelukt. Ze vertelden dat ze nog 2 dagen nodig hebben voor een diagnose. Hij is wel van de rem af nu vertelden ze. Maar als je hem op de handrem zet blijft hij weer vast zitten denken ze. Tevens blijven de lampjes branden.

 

WIE WEET RAAD VOOR MIJN EN DE FRANSEN

Devis PASSAT ZEGERS.pdf

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Garage verteld tegen anwb dat ik er niet mee naar Holland kan rijden. Abs enz werkt dan niet. Heb anwb gevraagd de auto dan naar Nederland te brengen. Dat doen ze niet voordat er een diagnose is. Dan ben ik dus weer 2 dagen verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het gevalletje ABS klopt volgens mij niet, ik het het zelfde gehad kon mijn handrem ook niet gebruiken maar kon wel gewoon normaal rijden en remmen, heb er 2 weken mee doorgereden.

Nieuwe Stelmotor via Ebay gekocht, gang O-ring goed schoongemaakt, stelmotor + nieuwe O-ring en Torxboutjes gemonteerd en probleem opgelost. 180 euro en 1 uurtje werk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zal morgen proberen de auto mee te krijgen. Heeft dus niks met schakelaar of herprogrammeren van rem module te maken? Daar lees ik over op dit forum. Blijven de lampjes branden op dashboard als ze de remklauw los koppelen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Zal morgen proberen de auto mee te krijgen. Heeft dus niks met schakelaar of herprogrammeren van rem module te maken? Daar lees ik over op dit forum. Blijven de lampjes branden op dashboard als ze de remklauw los koppelen?

Ja blijft branden, sterker nog je krijgt ook een irritante piep :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Zal morgen proberen de auto mee te krijgen. Heeft dus niks met schakelaar of herprogrammeren van rem module te maken? Daar lees ik over op dit forum. Blijven de lampjes branden op dashboard als ze de remklauw los koppelen?

Ja blijft branden, sterker nog je krijgt ook een irritante piep :)

 

Yep Piep is heel irritant :x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Beste

 

Gisteren 13 augustus de auto bij de vw dealer in millau opgehaald en meteen naar huis gereden.

 

afgelopen vrijdag kreeg ik deze diagnose van de garage.

 

kosten 1270 euro.

 

heb oude remklauw 2 remschijven en 4 remblokken mee retour gekregen. ( had gevraagd de te vervangen onderdelen mee naar huis te nemen.)

 

wil de diagnose bij voegen kan dat zie niet waar.

of kan ik deze naar iemand mailen dat hij hem post

 

Laurens

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Beste

 

wil de diagnose bij voegen kan dat zie niet waar.

of kan ik deze naar iemand mailen dat hij hem post

 

Laurens

 

Ja hoor, als je je topic schrijft zie je onder je tekst de opties om een bijlage toe te voegen en evt in je bericht te plaatsen.

post-10781-1423829517,3754_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden