Ga naar inhoud
  • 0

diverse vragen


ardkuiper

Vraag

Hallo,

 

Van de week een andere Passat gekocht nadat de oude door een aanrijding economisch total loss is verklaard.

Nu een Passat tdi 3 BG sedan van 2005 met een ton minder op de teller en 30 pk tjes meer als de oude.

Nu viel mij op dat de armsteun van de achterbank niet meer volledig omhoog gaat, ik heb gezien dat er wat stangen krom zijn,weet iemand hoe de steun gedemonteerd kan worden ?

Verder viel mij op dat de deuren van binnen heel slecht te openen zijn , de deur gaat pas openen als de handel helemaal aan het eind is. De pennetjes komen volgens mij ook niet volledig omhoog. Is dit bij te stellen ?

En weet iemand hoe je het knipperlicht in de spiegel kunt vervangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Welkom op het forum.

Veel plezier met je nieuwe aanwinst.

Er is hier een hoop info die je verder kan helpen.

 

Voorstellen is niet verplicht maar wordt zeer gewaardeerd.

Dat kan in het ik ben....en ik rij.... topic.

 

Veel plezier op het forum en succes met het oplossen van de probleempjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Welkom Ard

 

De pen van achterbank is makkelijk te demonteren, maar is deze krom?? Daar is aardig geweld gebruikt dan

Een torx en ringsleutel 17 uit mijn hoofd om de pen los te halen, kan ook zijn dat deze te diep/ondiep afgesteld is

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Verder viel mij op dat de deuren van binnen heel slecht te openen zijn , de deur gaat pas openen als de handel helemaal aan het eind is. De pennetjes komen volgens mij ook niet volledig omhoog. Is dit bij te stellen ?

 

Het zouden de kabels van slot naar hendel kunnen zijn.

Had deze klacht ook bij de bestuurdersdeur van mijn vorige 3BG

De kabel was versleten en doorgesleten. diverse strengen van de staaldraad waren gebroken.

Ook was er hierdoor te veel rek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden