Ga naar inhoud
  • 0

Trekhaak vraag


jabjab

Vraag

Hallo,

 

Ik heb sinds kort een Passat Variant (2008) en wil hier graag een trekhaak onder hebben. uiteraard wil ik niet teveel betalen en zoek de meest voordelige optie. Nou lees ik hier op het forum steeds dat het verstandig is om een originele kabelboom te gebruiken.

 

maar wat wordt bedoeld met een originele kabelboom? is dit een echte VW kabelboom of bedoeld men een kabelboom van een ander merk maar wel specifiek voor de Passat variant uit 2008?

 

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen of wellicht tips hebben over goede en goedkope adressen.

 

Groeten,

Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Waarschijnlijk een kabelboom met stuurdoos warmee je boordnet goed kan communiseren.

Dan kun je de stuurdoos en eventuele foutcodeˋs ook uitlezen met VCDS of Vagcom.

Wel moet een aantal zaken nog aangemeld en gecodeerd worden.

Gr.

Dave.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Oud topic maar ik probeer het wel....

Ook wij rijden sinds vandaag een 3C en ook ik ben aan het shoppen voor een trekhaak.

Nou ben ik mechanisch erg handig maar elektronisch niet.

Het fysieke plaatsen zo ik dus wel zelf kunnen, denk ik, maar het is natuurlijk fijner indien er hier iemand zit die mij hierin bij kan staan.

Of ergens een goed adres weet waar ik alles betaalbaar kan laten doen.

Ik heb mijn zinnen gezet op een afneembare trekhaak zonder inkeping in de achterbumper....... :angel:

 

Iemand hier (in de buurt van Alkmaar) die mij kan en wil helpen?? Uiteraard hoeft het niet voor niets....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Oud topic maar ik probeer het wel....

Ook wij rijden sinds vandaag een 3C en ook ik ben aan het shoppen voor een trekhaak.

Nou ben ik mechanisch erg handig maar elektronisch niet.

Het fysieke plaatsen zo ik dus wel zelf kunnen, denk ik, maar het is natuurlijk fijner indien er hier iemand zit die mij hierin bij kan staan.

Of ergens een goed adres weet waar ik alles betaalbaar kan laten doen.

Ik heb mijn zinnen gezet op een afneembare trekhaak zonder inkeping in de achterbumper....... :angel:

 

Iemand hier (in de buurt van Alkmaar) die mij kan en wil helpen?? Uiteraard hoeft het niet voor niets....

 

Je bent wel erg summier met het verstrekken van gegevens (Variant/ Sedan?), en het openen van 3 oude topics maakt het ook niet echt overzichtelijk.

 

1. Kijk eerst wat voor kabelboom je nodig hebt, 7 of 13 polig. 

2. Wanneer jezelf handig bent en de trekhaak kunt monteren dan kun je ook zelf de kabelboom monteren.

3. Wanneer je een Variant hebt moet je voor de trekhaak alleen al de halve binnenbekleding verwijderen, je kunt dan meteen de kabelboom naar linksvoor trekken, hiervoor hoef je alleen maar de kleuren uit het schema te volgen, kan eigenlijk niet fout gaan.

4. Wanneer de trekhaak zit en de kabelboom linksvoor boven de pedalen hangt, dan kun je altijd nog iemand de draden laten aansluiten. Maar met een beetje geduld lukt dat echt zelf wel. 

5. Schema's  met kleuren en instructies kun je hier vinden

 

http://www.aukup.de/anbauanleitungen/esaetze/321600300113.pdf

 

Hoe je de 3 pluskabels in de zekeringkast aansluit kun je in onze KB vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden