Ga naar inhoud

Dakrails spuiten met plasti dip


marijnkanzozijn

Aanbevolen berichten

Hee hallo,

 

Ik ben van plan om mijn chromen dakrails te spuiten met plasti dip. Nu heb ik er al van alles over gevonden op google en youtube. Ik zit nog met 2 vragen. Mijn dakrails is beschadigd. Het chroom is er op 4 plekken af. Dit omdat de vorige eigenaar er denk ik dakdragers op heeft gehad. Dit is ook de reden dat ik ze wil spuiten. Ze zijn zo beschadigd dat het chroom er dus een beetje af is waardoor. Ik vroeg me af of ik dit eerst nog met een soort metaalplamuur moet opvullen en schuren om er weer een glad geheel van te maken of dat de plasti dip dit opvangt. En ten tweede raden jullie me aan om de dakrails van me auto af te halen of niet. Zie ze op youtube ook hele velgens spuiten die gewoon nog onder de auto zitten. Dus ik dacht hele dak afplakken en spuiten maar. De tips zijn welkom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Christiaan_VF

Lekker afplakken en spuiten maar.

 

Wel zorgen dat het een beetje op temperatuur is (buiten is het nu veel te koud). Wat oneffen heden krijg je zeker wel weg. Op dit plekken spuit je gewoon wat meer.

Niet in 1 keer dekkend willen spuiten, maar 4/5/6 of meer lagen spuiten.

 

Als je de eerste keer ermee begint, krijg je het idee, dit komt nooit meer goed. Een hoop bobbels, bulten en sinaasappelhuid. Maar dat trekt wel weer strak.... (heb er zelf m'n velgen mee gespoten)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden