Ga naar inhoud
  • 0

Achtrklep gaat niet open.


Martijnvs

Vraag

Goedendag,

 

sinds deze week gaat mijn achterklep van mijn passat 2.8 B3 niet meer open. normaal hoor je de actuator bewegen maaar dat hoor ik nu niet. ik heb ook geen knop aan de binnen kant om hem open te doen en met de sleutel lukt et ook niet. Oowja om het simpel te maken ik heb geen neerklapbare achterbanken alleen een skiluik. Ik heb al geprobeerd op het logo te slaan etc... maar niks werkt. Heeft iemand een oplossing?

 

gr. Martijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

normaal kun je via het ski luik die klep open doen , er is altijd wel een mechanisme om de klep open te doen via de binne kant , ken het bij de nieuwe modellen maar helaas niet met het jouwe , zal niet lang duren voor iemand het wel post

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

haha ja hoor had met moeite dus die moeren losgekregen. ik heb op mijn werk een lang en dun draadeind meegenomen. want kon in eerste instantie die beugel niet over zijn eigen draadeindjes heen krijgen. dus heb ik het draadeindje gebruikt om hem over die draadeindjes te liften. terwijl ik dat deed liet ik mijn vader aan de klep trekken. in eerste instantie lukte dat ook niet. tot hij de laatste keer hard trekte en toen schoot die los. daarna alles gerepareerd de motor was te ver ingeschoven waardoor hij niet meer bewoog.

 

voila mijn oplossing met pijn en moeite haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden