Ga naar inhoud
  • 0

Lampjes achterlicht vervangen door led ?


sequence

Vraag

18 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb eens een setje led-lampjes gekocht ter vervanging van achterlicht/remlicht (die 2-in 1 bulpjes).

 

De lichtopbrengst was helaas zwaaaaaar teleurstellend, zo erg zelfs dat ik ze direct weer verwisseld heb met normale lampjes. Het resultaat was echt 3x zo belabberd.

 

(btw, ik had ze van autostyle).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Deze lampen ga ik binnenkort ook proberen.

 

Een vriend van me heeft ze besteld, dus dan ook ff bij mij kijken :)

 

Moet je eigenlijk rode of witte leds hebben ? ....het glas is al rood toch ?

 

De witte moet je hebben, rode achter rood glas zal te weinig licht geven.

Heeft die vriend van je het type met 24 of met 36 leds besteld ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ok, ben benieuwd want dit wil ik ook proberen.

 

Vanwege de leds heb ik vanmorgen ook eens even in die achterlichten gekeken, wat ik niet wist is dat er per kant 4 lampen branden voor het achterlicht ! Dus 8 in totaal...dat vind ik veel.

 

Wat me ook opvalt is dat in elke fitting voor het achterlicht een lamp zit met twee gloeispiralen, terwijl alleen de bovenste gaat branden voor het remlicht....

 

Weet iemand waar dat voor is ? Ik weet dat je de remlichten ook aan kunt passen zodat beide rondjes oplichten zeg maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik heb in mijn vorige auto ook Led-lampen geplaatst en ik kan me helemaal aansluiten bij Jurgen; jammer van je geld, want de lichtopbrengst is zwaar belabberd en je ziet door de verstrooiing van het licht door de achterlichtunits niet eens echt goed dat je ledjes hebt geplaatst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
@Thijs

 

Jurgen heeft het over Autostyle leds, daar kan ik lampjes vinden met 12 leds. Op leds-buy.nl zie ik led lampen met 24 of 36 leds. Lijkt me dat we hier over heel andere lampen praten.

 

Maar als ik het mis heb hoor ik het graag. ;)

 

owkay, ik neem idd aan dat meer lampjes een ander effect hebben, ik hoop dat een stuk beter is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden