Ga naar inhoud
  • 0

draagarm gebroken tijden afslaan op vlakke baan?


Tom94

Vraag

gisteren nacht is dus mijn draagarm overgebroken als ik bijna thuis was na een snelwegrit, ik sloeg af in mijn straat en dan snapte mijn draagarm.

dit is nu de 2de keer dat dit mij gebeurt (vorige keer was het de andere kant)

 

10hrts0.jpg

 

dit is de schade deze ochtend.

 

xla3cl.jpg

rhlsox.jpg

nwmrsi.jpg

 

iemand ervaring mee of ooit al meegemaakt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
1 gebroken draagarm is al bijzonder, laat staan 2 keer bij dezelfde auto. Voel je niet beledigd als ik dit vraag maar hoe is jouw rijstijl?

Overigens succes gewenst bij de reparatie ga je dit zelf doen?

 

 

ik snap de vraag naar mijn rijstijl, maar ben een zeer rustige chauffeur op vluchtheuvels en borduren, en neem deze alsof ik verlaagd ben... ik geef enkel goed daar op de snelweg en voor de rest doe ik niets abnormaal.

 

de herkomst weet ik ook niet, de vorige eigenaar heeft ze laten vervangen in een kleine locale garage bij hem in de buurt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zo dat is ff niet leuk maar kijk ff op de stukde arm dat van de oem vw is en staat er nummers op er met keur merk.

 

Ik weet dat een kennis met audi a6 avand zo China / thaiwan setje compleet onder gezet na zo 1,5jaar het zelfde als van u en bij hem was ook de achter arm door twee was niet normaal

 

maar dat betekent dat je niet dat u ook heb hoor het kan zij dat er ouderdom is u auto is van 1997 toch het kan zijn mine haar schuurtje het in de loop van tijd ik zie ook op de foto van u op de kogel beetje roest heb klop dat?

ff goed op elke arm staat wat nr en veel sterkte er met u auto.

 

Gr Fai

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

volgende update, demonteren (deels klaar)

 

tijdens het demonteren heb ik gemerkt dat het OEM nummer niet overeenkwam met het origineel dat er moest opstaan, dus de vorige eigenaar zal de schuldige hiervan zijn... hij zal het wel horen binnenkort!

 

dankzij het handige werken op mijn nieuw speeltje (krik/brug) kon ik al een stuk beter tewerk gaan, als eerst het wiel loskrijgen was al een hel.

 

258o6r6.jpg

 

dit is de kogelverbinding die het begeven heeft...

 

4lje39.jpg

 

dit weekend de een nieuwe tweedehands gardebous halen in de dezelfde kleurcode als mijn auto, elke week een stapje dichter bij het rondrijden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden