Ga naar inhoud
  • 0

Antenne Passat 3BG


roelh

Vraag

Hallo,

 

Ik kwam dit op ebay tegen:

http://www.ebay.de/itm/ANTENNENFUSS-Ant ... 0740404549

 

Ik heb nu nog een lange slungel als antenne en een kleintje zou ik wel willen. Volgens mij is het behoorlijk easy om z'n ding te vervangen, gelezen in de KB. Nu zag ik ook meteen de volgende link, een antenne versterker.

http://www.ebay.de/itm/4-m-Auto-Antenne ... efid=store

 

Aangezien ik behoorlijk ruk bereik heb, lijkt me dit ook wel wat. Zeker met xenon aan is me bereik helemaal weg.

Wie kent dit en weet of het ook wat is?

 

Groet,

Roel

 

Edit:

http://www.ebay.de/itm/Shark-Dachantenn ... 1281528991

Dit is een mooi voetje, denk dat die andere, bij nader inzien, alsnog een slungel aan moet

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Nou Roel, Zal je meteen uit de dromen helpen.

Zelf heb ik ook dit probleem gehad. Als je ontvangst ruk is gaat dat met de vin niet beter op worden.

Ik heb de vin op dak maar niet aangesloten. Voor de looks dus. Een spriet kon ik niet hebben ivm de spoiler.

Via Fai heb ik een plak antenne op m'n achterruit met versterker.

Kijk maar in mijn verhaal.

 

Dus mijn advies is vin erop voor de looks, en versterker binnen met plak antenne. Wat ook kan is je huidige antenne met lange spriet tussen de bekleding doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hmm oke. Jammer dat z'n vin niet werkt. Z'nj sprietje is niet mooi, maar je moet wat.

Dat kastje, AM-FM ANTENNEVERSTERKER (K2622), waar moet ik die plaatsen ergens dan, want achter de radio is het vaak al ruis.

En dat sprietje zit er neem ik aan niet bij? Ik kan de link even niet meer openen, forum doet beetje raar bij me nu namelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Een versterker moet je zo dicht mogelijk bij de spriet plaatsen zodat het signaal versterkt wordt. Als je hem achter de radio plaatst versterk je idd ook het ruis.(info Alle :mrgreen: )

Ik weet niet wat je met het kastje K2622 bedoeld

 

Dat nummer hoort bij dat kastje. Maar waar heb jij dat kastje neer gezet dan? Aangezien het bij je verhaal staat?:)

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Een versterker moet je zo dicht mogelijk bij de spriet plaatsen zodat het signaal versterkt wordt. Als je hem achter de radio plaatst versterk je idd ook het ruis.(info Alle :mrgreen: )

Ik weet niet wat je met het kastje K2622 bedoeld

 

Dat nummer hoort bij dat kastje. Maar waar heb jij dat kastje neer gezet dan? Aangezien het bij je verhaal staat?:)

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk 4

Ahzo dat kassie :embarassed:

Die heeft icm de vin niet gewerkt. Later heeft Fai een versterkte plak antenne gemonteerd op de achter ruit.

Staat op de foto's op pagina 1

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Heb jij je huidige antenne al eens gedemonteerd? Ik heb t idee dat je een massa probleem hebt.

Komt vaker voor bij de 3B en 3BG.

 

Nee nog nooit gedaan. Ga er eens een zaterdag aan wijden, hopelijk lost dat het een en ander op

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden