Ga naar inhoud
  • 0

vraagje over anti-carjack


DON2006

Vraag

kan je met VAG COM de anti-carjack functie ook zo aanzetten dat bij het ontgrendelen via de sleutel, dat alleen de bestuurdersdeur wordt ontgrendeld en bij nogmaals ontgrendelen via de sleutel de rest van de deuren van het slot af gaan ???

 

Action3 (nieuw hier) had deze ervaring nml. met zijn Seat Leon die hij hiervoor had....

 

Ik heb (dankzij Jee13) de carjack functie aanstaan en dat is geweldig ! Boven de 20km/h gaan automatisch de deuren op slot, maar dit is dus een andere anti carjack functie als bij Seat ?!?!?!

 

:idea:

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

oke dan ! dan gelijk nog een vraagje ik weet dat het mogelijk is om met de afstandbediening de ramen te openen (mits handmatig aan je computer toegevoegd... maar kan het ook met VAG COM dat als je de auto sluit MET 1 DRUK OP DE KNOP dat alle ramen ook sluiten automatisch ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

he man bedankt voor je antwoord... nee dat hoeft niet want Jee13 gaat dit al doen bij me (fijne vent ;)) maar ik bedoelde dus niet alleen het openen en sluiten vanaf de sleutel nadat je langdurig op de knop moet drukken, nee ik bedoel dat als één of meer ramen openstaan en je sluit je auto af middels de afstandsbediening (en dan bedoel ik dus 1 klein drukje op de 'opslot knop' dat automatisch de ramen worden gesloten zodat je dat dus nooit kan vergeten ;)

 

:idea::?:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vagcom was piece of cake.......

 

overzetten van de geleiderwieltjes heeft niets uitgemaakt, zit nog steeds lichte knak in stoel van Don.

 

Koffie was prima Menno !

ben benieuwd naar de fotos van minishoot

 

gr Jee

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Vagcom was piece of cake.......

 

Ja, dat bleek... we stonden nog geen 2 tellen bij jou auto te kijken of je kwam al grijnzend aanlopen dat het klaar was! :shock:

 

overzetten van de geleiderwieltjes heeft niets uitgemaakt, zit nog steeds lichte knak in stoel van Don.

 

Da's jammer Don! Toch maar een leren interieur dan he? :lol:

 

Koffie was prima Menno !

ben benieuwd naar de fotos van minishoot

 

gr Jee

 

Ik ben ook benieuwd naar de foto's. Zeker die voor de KB.. je kan niet aan je auto klussen zonder illy espresso namelijk 8)

 

@ Don : schiet eens op met die pics joh! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Tja, jammer dat ik er niet bij kon zijn. Weer geen forum genoten ontmoet en geen aanpassingen...Maar mijn nichtje was blij dat ik op haar verjaardag was, dat maakt weer wat goed!

Ik doe het wel met de foto's. Ik hoop wel dat je mijn ramen en carjack ooit ook een keer wil doen Jee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Tja, jammer dat ik er niet bij kon zijn. Weer geen forum genoten ontmoet en geen aanpassingen...Maar mijn nichtje was blij dat ik op haar verjaardag was, dat maakt weer wat goed!

Ik doe het wel met de foto's. Ik hoop wel dat je mijn ramen en carjack ooit ook een keer wil doen Jee?

 

Ja hoor !

 

gr Jee

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden