Ga naar inhoud
  • 0

Gateway Q met rns 510 P geen fout met vagcom toch lege accu OPGELOST!


rob24

Vraag

hallo allemaal

ik heb een passat uit begin 2006 variant
heb een nieuwe gateway geplaatst versie Q dus plug and play wel de lijst overgezet
rns 510 van ids gekocht versie P die erin gezet maar heb nog steeds het accu probleem
kan het aan een instelling liggen of ligt het aan de gateway is wel 1 die made in china is heb die van dre
overgenomen kan iemand mij helpen word er gek van gr rob

aangepast door rob24
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

kleine update heb met dany contact gehad en hij heeft me het een en ander uit gelegd heb toen zelf maar vagcom aangeschaft en de gateway opnieuw in gebouwd en de can converter gebruikt voor een nieuwe code

ingevoerd en kreeg een lijst met fout codes gewist en bleven weg

bleef alleen wel een fout melding in de gate way zelf staan nu is het af wachten of ik morgen weer met een lege accu sta

op goed geluk anders moet het wel aan de gateway liggen jullie horen het nog word vervolgt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zonder log is het voor mij ook gissen.

stuur me je log door bewaar en copy - past en klaar.

En wat heb je gedaan net voor je een lege batterij had.

 

Gateway Q voor of na lege batterij.

Heb je RNS510 B in en deze geupdate naar een FW38xx of 4xxx dan heb je ook hier de mogelijke oorzaak FW te hoog.

Heb je iets anders nog ingebouwd.

 

Vanaf die standpunten moet je denken tot bv de laatste mod VOOR je een lege batterij had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

nee lege accu na gate way Q en ik heb een rns 510 versie P sw 5238 orgineel P versie

ik heb nu mijn oude gateway er weer in zitten en heb de rns er uit gehaald kijken of ik dan geen lege accu heb

moet ik nog iets doen in de installatie lijst in de gateway omdat de gateway nu geen contact kan maken met de rns of hoeft dat niet

gr rob

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

weer even een update heb de rns uit de auto gehaald en de oude gateway terug

geplaatst geen last meer van een lege accu.

denk toch dat de gateway niet goed is geweest heb hem terug gestuurd naar dre

we gaan opzoek naar een andere gateway

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

hoi Dany ook zonder rns was de accu de volgende dag leeg

heb ik wel nagekeken. Dus denk dat het dan toch wel aan de gateway moet liggen

en had geen andere gateway die samen gaat met een rns dus dat kon ik niet nakijken

ben nu opzoek naar een andere gateway die samen gaat met een rns gr rob

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

vorige week mijn nieuwe gateway binnen gekregen en gister erin gezet nu nog even zonder de rns

om te kijken of die nu niet de accu leeg trekt van de week de rns er in. Ging vanochtend weg en hij starte gewoon

hoop dat i dat ook doet met de rns erin

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Krijg na een uur gewoon het opstart scherm op de rns maar na 1 nacht toch accu leeg

Heeft iemand dit wel eens gehad ik snap niks van

Heb er wel een media in ingezet gelijk met de rns maar die kan toch niet zoveel stroom trekken?

Heeft iemand raad!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden