Ga naar inhoud
  • 0

voetverlichting werkt niet


Marleyke93

Vraag

vandaag heb ik men gekocht setje voetverlichting gestoken in de passat! deze set bevat de volledige kabelboom voor aan de voorbank en achterbank. ik heb vanmorgend dus de volledige kabelboom gestoken en aan gesloten. Dus een draad heb ik in het boordnet gestoken! het 2de stekkertje van links te beginnen en dan in pin 7. een massapunt heb ik gewoon op een vijsje vastgezet. dan gecodeerd met vagcom in 09 cent elekt en footlight aangevinkt! en op de boordcomputer krijgt ik bij licht en zicht de submenu voetverlichting.

enkel klopt het niet.

De voetverlichting werkt enkel als je binnenverlichting werkt.

dus de wagen staat altijd ondergronds. dus de lichtsensor merkt dat het donker in en de coming - leaving home werkt! dus alle binnenverlichting werkt en dus ook de voetverlichting. ik steek de sleutel in het comtant en dan gaat het binnenverlichting uit maar ook de voetverlichting! dus als de wagen draait in het donker werken ze niet!

doe je het omgekeerde en zet je de wagen af en trek je de sleutel uit het contact dan springen ze samen met de binnenverlichting aan. en gaan ze na een tijd ook mee uit!.

ze werken wel niet als je de binnenverlichting knop op aan zet. dus enkel samen met de coming en leaving home.

Iemand die hier raad mee weet? of heb ik iets fout gedaan qua kabels. het was een plug and play set origineel volkswagen. dus met de leds erbij.

Ik moest gewoon kabeltje in het boordnet steken, een kabel aan de massa zetten en de kabel die een stekkertje hebben in het lampje steken.

 

Dit alles is in een passat 3c

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden