Ga naar inhoud
  • 0

HTC telefoon en premium bluetooth


ThomasTDI

Vraag

Hallo,

 

Aangezien mijn Passat total loss is en ik een nieuwe op het oog heb, zit ik met het volgende...

 

Ik heb een HTC Desire HD, de Passat die ik op het oog heb heeft premium bluetooth icm een RNS MFD2.

 

De HTC ondersteunt geen RSAP en nu heb ik wat zitten zoeken en schijn je ook de bluetooth module te kunnen vervangen zodat alles goed werkt. Dit wordt door sommige ook weer tegen gesproken....

 

Is het een kwestie van de blutetooth module vervangen zodat alles werkt? Zoja, welke zou dit moeten zijn?

 

Alvast bedankt! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Er is voor android een rsap app zodat het wel werkt, nadeel is dat je geen internet hebt in de auto.

 

Probleem is dat er geen modules bestaan die werken met rood display en premium bedieningspaneel dus je zal of flink moeten upgraden of censessies moeten doen vwb functionaliteit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Er is dus geen mogelijkheid dat ik een werkende bluetooth heb icm het rode display en internet?

 

De touchpad van de premium carkit hoeft van mij niet te werken...

 

Zou je me kunnen vertellen wat de mogelijke opties zijn om te doen?

 

Heb namelijk ook de mogelijkheid om de RNS MFD2 om te ruilen voor een RNS310, is er dan meer mogelijk mbt bluetooth?

 

Alvast bedankt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb een RNS310 incl Bluetooth en een HTC one X. Werkt prima samen. Telefoonboek en oproepen worden gewoon met naam en al in het scherm weergegeven.

 

Overigens wel opvallend: Mijn RNS310 is supersnel, terwijl ik onlangs een leenauto (golf) had die een ontzettend trage RNS310 had. Dit probleem wordt vaak genoemd in diverse autotests.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Kleine update....

 

Mijn RNS310 en nieuwe gateway zit weer in de Passat en werkt weer super!

 

Het volgende plan is om het RSAP gebeuren eruit te halen.

Ik wil dus het toetsenbord wat in mijn dashboard zit eruit halen en weer 2 lades monteren.

In mijn vorige Passat had ik de simpele bluetooth, dus een houder op t dashboard met een touch adapter erop.

 

Weet iemand welk type bluetooth module hier in zit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het liefst heb ik alleen weergave in mijn RNS310, eventueel met bediening via het stuur en geen telefoon menu in mijn MFA.

 

Als ik geen telefoonmenu in mijn MFA heb kan ik mijn Kufatec weer inbouwen, dan heb ik weer weergave van mijn olie temperatuur e.d. in mijn MFA display.

 

Ben er alleen nog niet uit welke module ik hier voor nodig heb....

 

Is dit de juiste? 5K0035730D ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Het liefst heb ik alleen weergave in mijn RNS310, eventueel met bediening via het stuur en geen telefoon menu in mijn MFA.

 

Als ik geen telefoonmenu in mijn MFA heb kan ik mijn Kufatec weer inbouwen, dan heb ik weer weergave van mijn olie temperatuur e.d. in mijn MFA display.

 

Ben er alleen nog niet uit welke module ik hier voor nodig heb....

 

Is dit de juiste? 5K0035730D ?

 

Is mij niet duidelijk wat nu precies je vraag is? Nr zegt mij even niks en anderen blijkbaar ook niet.

 

Heb zelf een HTC Desire gekoppeld met een Kufatec module. Is zichtbaar op de RNS 510 en op het MFA Display, andere functies zoals olie temp etc blijven gewoon zichtbaar wanneer je schakelt met de keuze menu's.

Het enige wat mij nog niet gelukt is om het telefoonboek te synchroniseren via de Kufatec module. Wat ik wel kan lezen zijn de gebelde nrs die in het MFA display staan en die je dus ook kunt aanklikken om terug te bellen.

 

Gr Willem

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wat ik zou willen is weergave op mijn RNS310 en opnemen via het stuur.

 

Ik wil geen telefoon menu in mijn MFA.

 

Normaal heb je bij de rode tellers geen olietemperatuur en turbodruk weergave, hier heb ik dus een E-MFA voor van Kufatec. Deze werkt alleen als er geen telefoonmenu in je MFA zit.

 

Hoop dat t zo een beetje duidelijk is...

 

Verstuurd van mijn HTC Desire HD A9191 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vandaag een 7P6 035 730D module gemonteerd.

 

Werkt helemaal top, geen weergave in mijn MFA (wat goed is) en bediening en telefoonboek op mijn RNS310 (Lucas bedankt voor de info!).

 

Alleen nog kijken of ik mijn stuurbediening werkend kan krijgen.

Edit: Net gelezen dat ik dan mijn stuur moet vervangen :wink:

 

IMAG1847.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden