Ga naar inhoud

Voorbereiding op de winter


1.8 TSI

Aanbevolen berichten

Winterbanden en antivries vloeistof, meer niet. ;) We leven niet op de noordpool waar we 200km van het dichts bijzijnde hulppunt wonen :lol: haha als ik lees wat voor overlevingspakketen er in de auto liggen :D

 

Jij hebt ook geen kleine muppets :roll: die hebben het snel koud als de passat je in de steek laat langs de snelweg bij -18.. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hang de AB van da stand kachel weer aan de sleutel bos. Meestal gebruik ik de vooruit verwarming hoor

Zet de winter lm in extra laag je wax

Ruiten vloeistof mengen en 5 liter in de auto voor -18

2 rubber matjes in de kofferbak, ter voorkoming van vlekken maar heel handig als je even geen grip heb in de sneeuw.

Auto in de winter wax

 

Standaard liggen er al sneeuwkettingen, ijskrabber, fleece Jack van de club, fleece deken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Winterbanden en antivries vloeistof, meer niet. ;) We leven niet op de noordpool waar we 200km van het dichts bijzijnde hulppunt wonen :lol: haha als ik lees wat voor overlevingspakketen er in de auto liggen :D

 

Jij hebt ook geen kleine muppets :roll: die hebben het snel koud als de passat je in de steek laat langs de snelweg bij -18.. :D

 

Idd, 3km door sneeuw en ijs klunen is echt geen pretje hoor... Maar dat is verder ook ieder voor zich.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden