Ga naar inhoud
  • 0

klapscherm headunit onder of boven climate control?


LvR

Vraag

Hallo Passat vrienden,

 

Ik wil één van de nieuwe VDO headunits+navigatie aanschaffen. De VRM6100 is een klapscherm unit (vlgs ingewijden een uitgeklede Pioneer Avic-X type) en de VRM6200 is een DD unit (waarschijnlijk ook van Pioneer?) Zie hiervoor: http://www.navisys.de/wbb/thread.php?po ... 1#post7111 en http://www.navco.nl/product_info.php?products_id=287 en http://www.navco.nl/product_info.php?products_id=285

Waarom VDO? Omdat die navigatie de beste is (mn met de MS5200 navigatie pc middels SD kaarten; super klein en super snel) :wink:

 

Voordeel VRM6100: Je hoeft het dashboard niet om te bouwen naar DD :D

 

MAARRRR dan komt het uitgeklapte deel VOOR de climate control te zitten en ik vraag mij dan af of de functie van de CC(lees temperatuur regeling) dan niet nadelig wordt beinvloed (de bediening ervan in ieder geval) :roll:

 

Heeft iemand hier ervaring mee bijv met zijn Pioneer Avic-X1...?? Misschien een foto'tje ervan hoe het staat? :embarassed:

 

Als je je dash wel wilt/moet verbouwen, kan het klapscherm in de bovenste DINsleuf geplaatst worden, komt de monitor weer hoger te liggen(nog beter afleesbaar), MAAARRRR stoot dat scherm dan niet tegen de ventilatieopeningen cq kan het dan nog wel voldoende gekanteld worden? Belemmert het dan ook niet de functie van de ventilatie? (mn ook het te warm kunnen worden van scherm in de winter) OF je moet in je bovenste DINsleuf het opbergvakje plaatsen.

In ieder geval is de CC in de DD situatie dan vrij.

 

 

OF toch maar het DD apparaat(6200)

 

 

Wat denken jullie/wat is jullie ervaring???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0
Heeft de VW dealer daar spullen voor, of zijn er ook andere adresjes waar dit te vergkrijgen is?

 

De onderdelen kan je allen bij de dealer kopen,ik kan jou wel de onderdelennummer geven,maar eerst moet ik weten welke kleur heeft jouw interieur ( carbonlook- notenhout..... )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
komt het er dan ongeveer zo uit te zien?

 

Nee niet zo, op die foto is iemand zo creatief geweest om een audinavigatie in te bouwen.

 

Zo ziet er uit maar bij jou in notenhout :wink:

 

chrom-optik.jpg

 

Anontio kun jij misschien mij dat onderdelennummer doorgeven?

 

Gegroet,

 

Hans

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

hallo, ik ben op zoek naar een dd console voor een 3BG, ik heb nu een ed met een avic en wil hier voor in de plaats een dubbeldin pioneer voor terug zetten. Maaar hier heb ik dus een dubbel din console voor nodig dus weet iemand waar ik zo iets kan krijgen?? alvast bedankt.

ps. de avic komt dan te koop. Gr. Dirk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
hallo, ik ben op zoek naar een dd console voor een 3BG, ik heb nu een ed met een avic en wil hier voor in de plaats een dubbeldin pioneer voor terug zetten. Maaar hier heb ik dus een dubbel din console voor nodig dus weet iemand waar ik zo iets kan krijgen?? alvast bedankt.

ps. de avic komt dan te koop. Gr. Dirk

 

Proberen op ebay of bij de dealer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden