Ga naar inhoud
  • 0

Nieuwe banden.


marijnkanzozijn

Vraag

De banden op mijn passat zijn eigenlijk nog perfect. Op 1 (Links voor)zit nu een eitje aan de zijkant. Onwijse chaffeur van een broer die hem ff tegen de stoeprand aan ramt. Wil deze band zo snel mogelijk vervangen. Heb nu me reservewiel eronder gezet. Kan ik gewoon 1 band vervangen aangezien de andere drie nog goed zijn of raden jullie aan gelijk de twee voorbanden te vervangen. En waar kan ik dat het beste laten doen. alvast bedankt.

 

Gr marijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik weet niet of je reservewiel dezelfde maat heeft als de normale banden en van hetzelfde merk en profiel is, dan hoef je alleen je reservewiel te vervangen en daar kun je zelfs een goede gebruikte band voor nemen.

 

Als je de banden aan de auto gaat vervangen altijd de complete as dus twee banden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Oke bedankt voor je reactie. Ik snap het niet echt. Ik gooi dus mijn reserveband op de velg waar nu de kapotte band op zit. Dan koop ik een gebruikte goeie band terug om op de velg van mijn reserve te doen. Op deze manier vervang ik toch ook maar 1 band op een complete as. Reserveband zag er helemaal nieuw uit. Heb het gister in het donker gedaan dus weet niet of hij van hetzelfde merk is. Heb ik nog niet naar gekeken. Daar kijk ik vanmiddag even naar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden