tjeupri Geplaatst 1 augustus, 2013 Rapporteer Geplaatst 1 augustus, 2013 In de winter natuurlijk een lekkere sloot blauwe antivries, maar wat in de zomer? Alleen h2o, kant en klaar van bouwmarkt of iets huis gebrouwen?
Nard Geplaatst 1 augustus, 2013 Rapporteer Geplaatst 1 augustus, 2013 Ik doe er in de zomer exact hetzelfde in als in de winter.
passat b6 marko Geplaatst 1 augustus, 2013 Rapporteer Geplaatst 1 augustus, 2013 Ik koop bij de dealer altijd van die kant klaar mengsel zowel voor de winter als de zomer
Thunderflash Geplaatst 1 augustus, 2013 Rapporteer Geplaatst 1 augustus, 2013 Ik heb een can ruitesproeier vloeistof voor de zomer gekocht bij de Action. Bevalt me zeer goed en het heeft een citrus geur. Als ik weer terug ben van zomervakantie vul ik de tank weer bij met winter vloeistof.
®win Geplaatst 4 augustus, 2013 Rapporteer Geplaatst 4 augustus, 2013 Ik kijk altijd wat er in de aanbieding is (Hema, Gamma, Halfords, ...). 's Zomers is dat geel of roze, meer gericht op insecten verwijderen, 's winters is het blauw (antivries).
Aanbevolen berichten