skynet179 Geplaatst 15 juli, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 15 juli, 2013 Hoi, Sinds vanmiddag gemerkt dat mijn binnenste rechter remblok ijzer op ijzer schuurt op remschijf. Altijd nieuwe remschijf mee (laten) monteren ? Normaal ga ik bij Vw Dealer, zij zullen het sowieso doen ? Iemand enig idee hoeveel duiten dit gaat kosten ? Passat is van 2000, 3B2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Berkii Geplaatst 16 juli, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 16 juli, 2013 Je heb ijzer geraakt dus dan zal ik wel de schijven erbij doen.mvg Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 redmiller Geplaatst 18 juli, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 18 juli, 2013 Ligt er helemaal aan hoever de schijf is. Vorige week had ik het met een audi 80. Het 'ijzer-op-ijzer' had ervoor gezorgd dat de roestrand op de hoeken bijna weg was. Schijf heb ik lekker laten zitten, was helemaal niets mis mee! Kijk gewoon even naar de dikte van je schijf. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 BlackPassat Geplaatst 18 juli, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 18 juli, 2013 Lokale actie bij de dealer in Tirol voor een Passat van minimaal 8 jaar oud: 4 blokken, 2 schijven plus montage: EUR 209,= incl. (allemaal origineel materiaal uiteraard) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 diesel986 Geplaatst 18 juli, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 18 juli, 2013 Hier hebben ze ook soortgelijke aanbiedingen voor "oudere" Auto's bij de dealer. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 BlackPassat Geplaatst 18 juli, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 18 juli, 2013 Haha ik snap dat er niet veel forumleden zijn die er even een ritje van een kilometer of negenhonderd voor over hebben. Ik weet ook helemaal niet of dit een prijs is waarvoor je in Nederland terecht kunt. Het kwam op mij wel redelijk goedkoop over. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 eltjo2 Geplaatst 25 juli, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 25 juli, 2013 Er heb ook 3 maal ijzer op ijzer geremd maar wel oplettende oortjes en redelijk snel actie ondernomen. In alle gevallen viel het erg mee en was er slechts een klein randje dat ijzer-ijzer was. Gewoon blokken gemonteerd en niets aan de hand. Ook een keer remslijtage alarm gekregen omdat de roest op de voorschijven de verklikkerdraden door hadden geschuurd. Kennelijk had de vorige eigenaar de remmen te weinig gebruikt. Toen heb ik de roestbanen er af getikt met een hamer en oude schroevendraaier, de dikte vergeleken met nieuwe schijven, de oude handel weer gemonteerd en 2 maanden later de blokken vervangen en de schijven in een grote straalkabine gelegd. Daarna is er geen roest meer op de schijven gekomen, remden ze prima en heb ik daarmee nog meer dan een ton gereden. Maar het blijft natuurlijk gewoon het e.a. beoordelen.... Prijzen op Duitse onderdelensites verbazen mij soms enorm, voor een habbekrats heb je een set van blokken en schijven. Kwaliteit ... geen idee, maar hoeveel km's wil je nog rijden met de auto? Het lijkt mij niet dat er baggerkwaliteit in Duitsland geleverd wordt. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 giromaat Geplaatst 20 september, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 20 september, 2013 Klopt ik zie 2 Bremsscheiben + 4 Bremsbeläge VORNE VW Passat 3C 3C2 3C5 Bremsen voor 66 euro helaas we dure verzendkosten maar wie heeft er ervaring met setjes uit duitsland?? Op ebay zie ik veel aanbieders heel veel zie ik de VW PASSAT 3C2 SPORT BREMSSCHEIBEN + BELÄGE ZIMMERMANN schijven + 4x blokken 179 euro Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
skynet179
Hoi,
Sinds vanmiddag gemerkt dat mijn binnenste rechter remblok ijzer op ijzer schuurt op remschijf.
Altijd nieuwe remschijf mee (laten) monteren ?
Normaal ga ik bij Vw Dealer, zij zullen het sowieso doen ?
Iemand enig idee hoeveel duiten dit gaat kosten ?
Passat is van 2000, 3B2
Link naar reactie
Delen op andere sites
7 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten