Ga naar inhoud
  • 0

3bg klep in 3b, aanpassing?


blaauwwiekel

Vraag

Ik heb roest in onze achterklep, op raam rand. Zoals een oudere Passat is dat redelijk gewoon.

Maar ik heb een sloper gevonden op internet, en klep gekocht. Enkel nog ophalen.

Nu keek ik nog eens op de foto en viel mij op dat het bg klep was.

Nu geeft mij dat niks, past er wel in. Maar uiteraard moet ik iets aanpassen, ivm elec slot en dergelijke.

Nu mijn vraag, als ik dat erin zet, zou ik stroom voor de greep moet leggen.

Maar moet er meer in ivm op slot zetten of dergelijke?

Ik heb mij daar never nooit in verdiept.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Mijn duits is ruk. En dan heb ik op een of andere manier iets wat vertaald word door computer, maar dan ben ik het spoor nog bijster. Er moet toch wel iemand zijn die dit heeft gedaan en mij kan melden, aha dat en dat moet je doen, dan ist klaar. Kan toch niet zo heel lastig zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Humor..

Kwam bij Rene thuis, en lekker nonchalant viel mij gelijk op dat er een W8 stond.. Na wat vragen en kwam ik erachter dat hij van zijn broertje is, voor de lol. Ik keek op youtube zei die, en kwam w8 geluid tegen, en heb gelijk gezegd zo'n ding moet ik hebben voor de lol voor erbij.

Tsjomp koopt gewoon een schitterende W8 en int is nieuw te noemen. Machtig ding...

 

Dag begon goed, ik melde dat ik hengel mee heb. En mijn Bassie. Dus kon ik vissen :mrgreen: Bassie regelt de rest..

Maargoed voor we wat hoefden, koffie. En met gebak. Een straf in de schaduw lekker gebakje erbij..

Toen los, ik ging idd eerst even hengel klaar leggen, en kijkje nemen. Gezien ik er toch geen fuck van snap die relais en dergelijke. En ik Rene gestresst zag worden van mijn inbreng.

Bassie bleef bij hem om geestelijke steun, en handje vast houden. Jongen had het moeilijk.

Klep hong er vlot in. En stroom brut werd lastiger, we snapten het even niet.

Dit heeft ons geruime tijd in de greep gehad. Maar om goed 1 uur in nachtelijke tijd reden we weer weg.

Niet continu met auto bezig geweest, je kan daar echt voor gezelligheid goed terecht.

Dus veel dom praat heeft tijd gedood.

Al met al een aantal van forum benaderd om wat vragen te stellen over hoe en wat.

En ook Jeroen hier van forum uit onze provincie.

Die heb ik nog een app gedaan om hem te laten zien hoe Rene het heeft gedaan gezien hij continu stroom heeft en van mij op slot komt door middel van binnenlicht. Dus net was die hier, en ik doe deur open ging klep los.

In de war, zodra licht aan ging deed de klep ook werken, blijkt de schakelaar te blijven hangen.

Dus geen probleem.

Maar ik begon te malen, en kan er ook een werkend continu draad op leggen, en via slot een schakeling maken.

Dat moet even op zijn boerenfluiten, maar het moet te doen zijn.. Daar wil ik nog even mee bezig..

Zal straks eerst naar Bassie de oude klep brengen en wat dingen nog ophalen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden