Ga naar inhoud
  • 0

inhouden na lege accu


Johan.h

Vraag

Gisteren had de passat een lege accu. Deze uit de auto gehaald en vanacht opgeladen.

Net de accu terug geplaatst en direct met starten viel me op dat de auto niet echt lekker liep.

Af en toe viel het toerental iets naar beneden en met proefrit hield de auto echt in om even

Later weer door te schieten.

 

Iemand enig idee wat dit kan zijn? Hiervoor had ik hier geen last van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Dit moet met behulp van vag com in de basis stand gezet worden.

Als je dit zelf niet hebt kan je op de vag com lijst hier op het forum kijken voor iemand bij jou in de buurt die jou eventueel zou willen helpen.

Meestal kost dit niks maar als je iets lekkers meeneemt voor bij de koffie wordt dat zeer gewaardeerd :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Okay, heb nu 2 mensen benaderd of zij mij hierbij kunnen assisteren.

 

Kan er wel zonder gevaar met de auto gereden worden?

 

Iedereen tot nu toe iig bedankt voor de snelle reacties

 

Pas aangemeld en voel me nu al thuis hier :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

toevallig vandaag bij een vw garage geweest en deze heeft hem gratis voor mij ingeleerd.

 

Hierna een stuk proefgereden, Gaat al wel veel beter alleen merk je het nog wel lichtjes.

 

bij terugkomst weer aan de computer en er kwamen nog 2 meldingen naar boven

 

- 17524 Opwarmstroomcircuit

- 16518 Sonde 1

 

Iemand enig idee wat dit nog kan zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Net terug van richard die alle oude foutmeldingen eruit gehaald heeft en opnieuw het gasklephuis ingeleerd heeft.

Jammer genoeg hierna nog steeds dezelfde 2 foutmeldingen,

nml - 17524 Opwarmstroomcircuit

- 16518 Sonde 1

 

Wie kan mij vertellen waar deze 2 sensoren zitten en wat de kosten hiervan ongeveer zijn, zodat ik deze problemen uit de wereld kan krijgen :cry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Net terug van richard die alle oude foutmeldingen eruit gehaald heeft en opnieuw het gasklephuis ingeleerd heeft.

Jammer genoeg hierna nog steeds dezelfde 2 foutmeldingen,

nml - 17524 Opwarmstroomcircuit

- 16518 Sonde 1

 

Wie kan mij vertellen waar deze 2 sensoren zitten en wat de kosten hiervan ongeveer zijn, zodat ik deze problemen uit de wereld kan krijgen :cry:

2 Faults Found:17524 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1: Open Circuit P1116 - 35-00 - - 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 35-10 - - - IntermittentReadiness: 0000 0000
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

◦De verwarming van de lambda-sensor vóór de KAT is defect (onderbroken circuit). Hierdoor zal het lang duren voordat de lambda-sensor gaat regelen omdat ie niet op temperatuur komt. Even controleren of de bedrading misschien beschadigd is. Anders Lambdasonde vervangen, even met Autohaas Zutphen bellen/mailen (zie Banner) voor de correcte versie en prijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

En daarmee bedoel je de bedrading van de lambsasonde. Of hoe werkt dat precies met de verwarming

van de lambdasonde. En waar in de uitlaat zit de sonde.

 

Sorry. Ik heb hiervoor altijd auto's gereden zonder of met afgekoppelde lambdasonde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

lambdasonde opgezocht en kabel gecontroleerd, geen problemen mee gevonden.

Stekkers losgehaald en schoongemaakt, nog steeds zelfde probleem

 

AUtohaas gebeld voor prijs nieuwe lambdasonde € 150.

Van de week maar even bestellen en vervangen

Hopen dat dan het probleem opgelost is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden