Ga naar inhoud
  • 0

KW ,vogtland, ta technix welke moet ik hebben??


K evin

Vraag

Goedenavond heren,

 

Niet zo heel aanwezig op het forum, maar dat komt omdat ik vooral lees als ik problemen heb... maar aangezien ik er nu echt niet uit kom toch maar even een bericht ook al zijn hier meerdere over schroefsetjes.

 

Mijn vraag is heel simpel, ik behoud graag mijn comfort dus wat is een goede schroefset voor langere afstanden??

post-15772-1423828737,764_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Nee dat klopt, maar aangezien ik die voor een andere auto besteld had en ik met mn passat een scheur in de band heb gereden aan een brug omdat een scooter niet aan de kant wou, moeten ze er maar om.

 

ook zonde om weg te gooien haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

KW streetcomfort schijnt dat inderdaad te zijn, maar de prijs was voor mij ook een show-stopper ;-)

Persoonlijk vind ik de AP nog iets comfortabeler dan de Koni Sportkit die ik had.

 

215/35 18 gaat passen, 245/40 18 ook... Wat belangrijk is is de ET-waarde van de velg die je wilt gebruiken. Een 3C heeft ET45, daar kan je prima +5 of -5 van afwijken.

Af-fabriek rijdt een 3C op 235/40 18, optioneel is 225/40 of 245/35 een mogelijkheid zonder rekening te moeten gaan houden met een afwijking van de snelheidsmeter ivm de afrolomtrek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden