Ga naar inhoud
  • 0

deurplaat 3C linksachter demonteren


Robl

Vraag

Vanavond begonnen met de vervanging van de speakers achterin.

De deurbekleding heb ik al verwijderd.

Zie ik onder in de portier roest :angry:

 

Dat moet dus behandeld worden.

 

Nu wil ik de stalendeurplaat aan de binnenkant er af halen.

Een stuk of 10 torx30 schroeven zijn er al uit.

Maar ik kan nog niet de plaat er af halen.

Hij zit al behoorlijk los maar op 1 of andere manier zit hij nog vast thv de deurklink.

Ook zit de (elektrische)raambediening er op 1 of andere manier aan vast.

 

Wie kan mij vertellen welke handelingen nog nodig zijn?

Heb me hier al suf gezocht maar kan de clou niet vinden :|

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Als het net is als de voordeur is moet je het slot losmaken van de deur. En dan komt het slot met de plaat mee.

Ook moet je het raam losmaken van het mechanisme, dan blijft het raam in de deur en komt de rest mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zitten ook nog twee rubber doppen in de deur met daarachter met uitwendige torx boutjes met linkse draad ( dus vast is los en andersom). Dan kan je raam los en dan kun je aan je slot beginnen eerst aan de buitenkant en dan aan de kop zn kant van de deur. Als dat allemaal los is kun je de plaat los gaan halen dit gaat dan nog niet makkelijk maar ff niet opgeven! En die uitwendige torx is geen standaard bitje wat ze hebben bij gamma bijv! Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Zitten ook nog twee rubber doppen in de deur met daarachter met uitwendige torx boutjes met linkse draad ( dus vast is los en andersom). Dan kan je raam los en dan kun je aan je slot beginnen eerst aan de buitenkant en dan aan de kop zn kant van de deur. Als dat allemaal los is kun je de plaat los gaan halen dit gaat dan nog niet makkelijk maar ff niet opgeven! En die uitwendige torx is geen standaard bitje wat ze hebben bij gamma bijv! Succes

Moeten die uitwendige torx-boutjes ook los als ik het raam gewoon wil laten zitten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Raam mechanisme zit vast aan de plaat. Als je je raam niet los neemt breekt deze met het eruit wringen van de plaat. Die boutjes hoeven maar een paar slagen los dan je raam omhoog trekken en gewoon ff met ducktape vast zetten aan de bovenkant van de deur. Dus ja de boutjes moeten altijd los om de plaat te kunnen demonteren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hm, das minder.

Dop E5 heb eens ergens gelezen. Maar even bij conrad kijken.

 

De deukendokter zou vrijdag uitdeuken zonder spuiten doen. Ben benieuwd of die alle spullen heeft om alles te demonteren om van binnenuit het deukje er uit te drukken. Zal hij ook de plaat er voor weg moeten hebben neem ik aan............

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hm, das minder.

Dop E5 heb eens ergens gelezen. Maar even bij conrad kijken.

 

De deukendokter zou vrijdag uitdeuken zonder spuiten doen. Ben benieuwd of die alle spullen heeft om alles te demonteren om van binnenuit het deukje er uit te drukken. Zal hij ook de plaat er voor weg moeten hebben neem ik aan............

 

Rob, voor uitdeuken zonder spuiten hoeft toch bij een klein deukje de bekleding niet te worden verwijderd? Bij mij werden er een paar trekpennen op de deuk vastgelijmd die na het er uit " trekken" werden verwijderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hm, das minder.

Dop E5 heb eens ergens gelezen. Maar even bij conrad kijken.

 

De deukendokter zou vrijdag uitdeuken zonder spuiten doen. Ben benieuwd of die alle spullen heeft om alles te demonteren om van binnenuit het deukje er uit te drukken. Zal hij ook de plaat er voor weg moeten hebben neem ik aan............

 

Rob, voor uitdeuken zonder spuiten hoeft toch bij een klein deukje de bekleding niet te worden verwijderd? Bij mij werden er een paar trekpennen op de deuk vastgelijmd die na het er uit " trekken" werden verwijderd.

Werden die op de lak gelijmd :?::shock:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hm, das minder.

Dop E5 heb eens ergens gelezen. Maar even bij conrad kijken.

 

De deukendokter zou vrijdag uitdeuken zonder spuiten doen. Ben benieuwd of die alle spullen heeft om alles te demonteren om van binnenuit het deukje er uit te drukken. Zal hij ook de plaat er voor weg moeten hebben neem ik aan............

 

Rob, voor uitdeuken zonder spuiten hoeft toch bij een klein deukje de bekleding niet te worden verwijderd? Bij mij werden er een paar trekpennen op de deuk vastgelijmd die na het er uit " trekken" werden verwijderd.

Werden die op de lak gelijmd :?::shock:

 

Ja, maak je geen zorgen, is professioneel dedicated equipment, wordt dagelijks door vele professionele schade herstellers toegepast! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden