Ga naar inhoud

Ik wil toch graag naar 17" velgen.


Groovejunk

Aanbevolen berichten

Hoi Allemaal,

 

Zo langzaam ben ik bezig om mijn auto een andere 'look' te geven. Hij is 1,5 maand geleden een paar mm gezakt. Verleden week de chromen badgeless grill erin gezet. De stootstrips in kleur van de auto zijn besteld. Maar nu wil ik om de buitenkant "af" te maken toch een stel 17" velgen erop hebben.

 

Mijn vrouwtje rijd nog rond met wieldoppen, dus die is ook aan het zoeken! (jaja, familieverslaving).

 

Wat zal er straks mooi staan onder mijn auto als de boel is meegespoten? chromen velgen? Of juist niet? black chroom? (ik vind de velgen van Vdub wel erg mooi btw!)

 

Pics van mijn auto :

 

vw9.jpg

 

vw8.jpg

 

Misschien dat er mensen zijn die een leuk idee hebben?

 

PS : Ik wil geen discussie over het feit dat 18" ook wel mooi zou staan. Ik wil 17" om het comfort nog ietsjes te houden.

 

Alvast dank voor al jullie wijsheden en wellicht tips!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Jee13 : Is volgens mij origineel VW ja. Komen bij Ames vandaan onder een andere passat en ik heb nog op geen enkele auto imitatie gezien daar bij Ames. dus ik ga er vanuit dat het origineel VW is.

 

Toch een erg mooie velg hoor.

 

Iemand wat linkjes naar een (web)shop? velgenland had ik al gevonden. In Oud bijerland moet ook iets zitten nog, maar ik ben de naam kwijt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben zelf ook aan het kijken voor andere velgen. Op op ebay.de. staan regelmatig phönix of ronal velgen met en zonder banden. Maar de prijzen zijn er af en toe dan ook naar.

 

Gebruikte phönix velgen liggen daar meestal vanaf € 400,- zonder banden en vanaf € 650,- met banden.

 

Succes ermee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Menno

 

Je huidige velg is dat orgineel VW ??

 

Lijkt erg veel op ENZO.

 

Anne(to low) rijdt op die caprezio, zal ff plaatje zoeken

 

gr Jee

 

Volgens mij heb je gelijk Jeroen. Is absoluut geen originele VW velg. Is volgens mij idd Enzo V velg.

 

Enzo%20V.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het over de duivel hebt, dan trap je hem op zijn staart... Maatje van mij bij Ames belde een kwartier geleden. Die heeft een stel 17 inch (gloednieuw) liggen.. Het bedrag wat ik moet betalen is te verwaarlozen. Incl. nieuwe banden.

 

Wheels%20-%20MAK%20R-Action.jpg

 

Mak R Action

 

Ik vind ze wel mooi 8)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden