Ga naar inhoud
  • 0

passen onderdelen A6 op passat?


joao

Vraag

Beste

 

ik heb een passat bouwjaar 2000 1.8T (op LPG) -> ingevoerd uit Amerika.

 

*remblokjes en -schijven achteraan dienen vervangen

*eventueel verwisselen van de tiptronic, want de mijne doet soms een beetje vreemd

 

ik kan bijna nieuwe onderdelen verkrijgen van een audi A6 1998 2.5TDI, weet iemand of die daarop passen of waar ik dat kan te weten komen?

 

Dank!

Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Precies, verder op jou vraag... wat verwacht je dat iemand alle onderdeel nummers gaat zoeken van de audi en dan alle nummers van jouw passat en deze gaat vergelijken? Zullen niet hetzelfde zijn, past het dan niet? tja... wie zal het zeggen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Erik, doe even lief.. Het is een 3b rijder, die moeten we koesteren.. :mrgreen:

Ik zeg, dat er een hoop past, en prima te doen is. Zeker kom ik ook terug op wat Erik zegt, wat wel en niet kan weet ik zo niet, gezien de meesten gewoon bij Audi houden of Passat.

Vaak is er veel over te zetten, verder heb ik geen nummers voor je om dit te bekijken.

 

Tiptronic kun je beste laten bekijken door iemand die er verstand van heeft gezien revisie best aan de prijs is.

Mischien is het olie verversen al de oplossing, ipv nieuwe bak kopen.

Moet je zelf weten vanzelf, maar bakken zijn duur.

Ik weet nog wel een bak die goed is vanonder een 2.5 tdi Passat 3b waar de motor van is gesneuveld.

En bak moest goed zijn. Dit zal eventueel een kwestie zijn van bevestiging wat anders is, in vorm van beugels?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dank jullie wel voor de lieve reacties ;-)

 

Ik vraag ook helemaal niet dat iemand dat allemaal voor me gaat opzoeken Eric (mag natuurlijk :-), maar wel om me een eindje op weg te helpen met wat jullie ervan weten. Misschien heeft er wel iemand ervaring mee, of kan iemand me vertellen waar en hoe en of ik dat uberhaupt ergens kan opzoeken?

 

Wat betreft de tiptronic, zal ik eerst olie en filter eens laten vervangen, dat vond ik intussen ook al ergens op het forum.

 

Zijn er dan zo weinig B3 rijders? (of is dat te veel off topic?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden